Середня загальноосвітня школа № 43 Дніпровської міської ради |
Меню сайта![]() Архив записей
|
Продовження завдань https://schooln43.at.ua/index/prodovzhennja_tichinskij_o/0-517
Історія https://distantsiyezarechna.blogspot.com/ Тичинський Олександр Володимирович 7-А клас фізика 16.03-20.03 ТЕМА: АТМОСФЕРНИЙ ТИСК І ЙОГО ВИМІРЮВАННЯ. БАРОМЕТР 1. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ АТМОСФЕРНИЙ ТИСК. ВИМІРЮВАННЯ ТИСКУ. БАРОМЕТРИ https://www.youtube.com/watch?v=4jRxB4073Sk АТМОСФЕРНИЙ ТИСК. ДОСЛІД ДОМА https://www.youtube.com/watch?v=AdWmFJmx9aY 2. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ Вправа № 25 1-5 п. https://www.youtube.com/watch?v=NjDnPp0l-C0 3. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ Опрацювати § 25, Вправа № 25 (6,7) 30.03-04.04 ТЕМА: СПОЛУЧЕНІ ПОСУДИНИ.МАНОМЕТР. 1. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ Закон Паскаля. Сполучені посудини https://www.youtube.com/watch?v=ImfjMcQGzlQ https://www.youtube.com/watch?v=avnvyKHjNSA 2. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ Вправа № 26 1-4 п. https://www.youtube.com/watch?v=S-hbs3MYnjM 3. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ Опрацювати § 26, Вправа № 26 (7) 06.04 - 10.04 Тема: Контрольна робота Тиск твердих тіл, рідин і газів Виконання контрольної роботи
інформатика
16.03-20.03 Тема: "Алгоритми з повторенням" відео-теорія https://www.youtube.com/watch?v=suteWezKBec Домашнє завдання: 1) Читати параграф №3.1 2) Виконати практичні завдання наведені у підручнику на с.56-57та надіслати мені на почту створені проекти (2 шт) або фото екрану комп'ютера з відкритими проектами. 06.04-10.04 Тема : Практична робота №3 відео-теорія https://www.youtube.com/watch?v=wSsd6iDFRXA&list=PLafE3aTB6JO06OqJUgXrV7aIMm4ewMD26&index=10- Домашнє завдання: 1) Читати параграф №3.1 2) Виконати практичні завдання наведені у підручнику на с.59 та надіслати мені на почту створені проекти (2 шт) або фото екрану комп'ютера з відкритими проектами. 21.04-24.04 Тема :Висловлювання. відео-теорія https://www.youtube.com/watch?v=PU7AnI61vdc Домашнє завдання: 1) Читати параграф №3.2 |
![]()
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|