Середня загальноосвітня школа № 43 Дніпровської міської ради |
Меню сайта![]() Архив записей
|
25.05. – 29.05.2020 року
Тема: Екологічні проблеми та їх розв’язування. Навчально-освітня мета: називати й аналізувати наслідки взаємодії людини і довкілля; висловлювати судження щодо необхідності охорони природи. І. Опрацювати параграф № 46, усно відповісти на запитання до нього; ІІ. Передивитись відео до параграфа №45 «Людина – частина природи» https://www.youtube.com/watch?v=iADQf8rFK3s Всім вам здоров’я!!! 12.05.- 15.05.2020 року. ( другий урок тижня ) Тема: Виконання тестових завдань до розділу ІІІ, теми 2 на сторінці 194. Виконати тестові завдання на окремому аркуші паперу і надіслати його фото мені на пошту або у WORDі. kashtanova.o.viktorivna@gmail.com 12.05. – 15.05.2020 року. Тема: Екосистеми. Навчально-освітня мета: називати склад екосистеми; наводити приклади природних і штучних екосистем; розуміти роль рослин, тварин, грибів, бактерій в екосистемі. І. Опрацювати параграф № 44; усно відповісти на запитання до параграфу. ІІ. З метою закріплення й поширення знань передивитись відео https://www.youtube.com/watch?v=wk5Ql0RqZE0; 12.05. – 15.05.2020 року. Тема: Взаємозв’язки між організмами. Співіснування й угруповання організмів. Навчально-освітня мета: наводити приклади взаємозв’язків між організмами; пояснювати вплив на організми чинників живої природи. І. Опрацювати параграф № 43 ; усно відповісти на запитання на сторінці 188. Пояснити , як ви розумієте вислів « Зайвих організмів у природі немає – природі потрібні всі ». ІІ. Для поглиблення знань передивитись дуже цікаве відео https://www.youtube.com/watch?v=4EolOFC3oVk. 04.05.- 08.05.2020 року. Тема: Грунтове середовище життя організмів. Навчально – овітня мета: знати особливості грунтового середовища життя організмів; наводити приклади мешканців грунтового середовища; наводити приклади пристосувань організмів до життя у грунтовому середовищі. І. Опрацювати параграф № 42; усно відповісти на запитання до параграфа; ІІ. Передивитись відео https://www.youtube.com/watch?v=LeBf_VxnQ7s&t=63s; 27.04.-30.04.2020 року. Тема: Водне середовище життя організмів. Навчально-освітня мета: навчимося характеризувати водне середовище життя організмів, наводити приклади пристосувань організмів до життя у водному середовищі, більше дізнаємося про його мешканців. 1. Опрацювати параграф № 41, усно відповісти на запитання до параграфу; 2. Передивитись відео https://www.youtube.com/watch?v=7LgjqT3YKpI; https://www.youtube.com/watch?v=sKAm560utl0. 21.04.-24.04.2020 Тема: Наземно-повітряне середовище життя організмів. Опрацювати параграф № 40, усно відповісти на запитання до параграфу; Передивитись відео https://www.youtube.com/watch?v=-RUJ4X0oB6o ; Тема: Пристосування організмів до періодичних змін умов середовища. Навчально-освітня мета: дістати уявлення про періодичні зміні умов середовища; наводити приклади пристосування організмів до періодичних змін умов середовища. І Опрацювати параграф № 39, усно відповісти на запитання до параграфу; ІІ. Передивитись відео про пристосування організмів до періодичних змін умов середовища – https://www.youtube.com/watch?v=SULxdVfAyTY; https://www.youtube.com/watch?v=uW7SUbbXGzU. 13.04.-17.04.2020 року. Навчально-освітня мета: дізнатися, що називають середовищем життя; називати чинники середовища життя; описувати вплив чинників неживої природи на організми. І. Опрацювати параграф №38, усно відповісти на запитання до параграфу; 2. Передивитись відео https://www.youtube.com/watch?v=NuP_f091y5Q&t=17s; https://www.youtube.com/watch?v=5ZRvdSrsMM0. 13.04. – 17.04.2020 року. Тема: Визначення організмів за визначниками. Навчально – освітня мета: навчитися визначати назви рослин, тварин, грибів за допомогою атласів-визначників; знаходити інформацію у довідниках та енциклопедіях. І. Опрацювати параграф № 37, усно відповісти на запитання; Передивитись відео https://www.youtube.com/watch?v=m4kb824XvjA; корисно порухатися https://www.youtube.com/watch?v=xM8D4LDvKlw. 06.04.-10.04.2020 року Тема: Гриби і бактерії. Отруйні рослини, тварини, гриби. Навчально-освітня мета: знати відмінності грибів і бактерій; пояснювати значення бактерій у природі та житті людини; дізнатися про отруйні рослини і гриби, отруйних тварин; зрозуміти , чим вони небезпечні для людини. 1.Опрацювати за підручником параграфи №35, 36; усно відповідати на запитання до параграфів. 2. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=Ns7P_lZaQiE ; https://youtu.be/Ljcxib6U_Vw ; 30.03-03.04.2020 Тема: Рослини і тварини. Навчально-освітня мета: визначити особливості рослин і основні ознаки тварин; ознайомитись із різноманітністю рослин і тварин, відмінністю рослин і тварин. І.Опрацювати параграф № 34 сторінка 147-149: -визначити чотири великі групи організмів: рослини, тварини, гриби, бактерії; -ознайомитись з різноманітністю рослин; дивись відео https://youtu.be/6VppWybRx9k -ознайомитись з різноманітністю тварин; дивись відео https://youtu.be/ZAXc1pM2Ik -визначити приклади органів рослини та тварини. 2. Усно відповісти на запитання з перевірки знань до параграфу № 34 на с.151. |
![]()
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|