Меню сайта

ДНУ ім. Олеся Гончара
25.05. – 29.05.2020 року.
Тема: Засоби масової інформації і здоров’я людей.
 І. Опрацювати параграф № 30, усно відповісти на запитання до нього.
ІІ. З метою поширення  знань передивитись дуже корисне відео      https://www.youtube.com/watch?v=_zKRTt1vZ_Y;
 https://www.youtube.com/watch?v=3zzgqsVaTjU.
Дорогі діти!
Щиро вітаю вас з  закінченням навчального року!
Бажаю здоровя, успіхів!
Тестові завдання : «Безпека в побуті і навколишньому середовищі »              ( для учнів 8 класів )   
( виконати до 22.05.)
Запитання 1
Позначте правило, яке встановлене законом України «Про дорожній рух» і діє на всій території Украйни.
варіанти відповідей 
Учасники дорожнього руху зобов’язані бути взаємно ввічливими  
Особи, які порушують ці правила, не несуть відповідальність згідно із законодавством 
Учасник дорожнього руху не повинен розраховувати на те, що й інші учасники виконують ці правила
В Україні встановлено лівосторонній рух транспортних засобів
Запитання 2
Укажіть правильні твердження щодо Правил дорожнього руху
I. Регулювання дорожнього руху здійснюється за допомогою дорожніх знаків, дорожньої розмітки, дорожнього обладнання, світлофорів, а також регулювальниками.
II. Дорожні знаки не мають переваги перед дорожньою розміткою і можуть бути постійними, тимчасовими та зі змінною інформацією.
III. Дорожні знаки повинні розміщуватися таким чином, щоб їх було добре видно учасникам дорожнього руху як у світлу, так і в темну пору доби.

варіанти відповідей:
правильні лише I, II  
правильні лише I, III 
усі твердження правильні  
правильне лише I 
Запитання 3
Укажіть правильні твердження щодо пріоритетів у дорожньому русі.
I. На регульованих і нерегульованих перехрестях водій, повертаючи праворуч або ліворуч, повинен дати дорогу пішоходам, що переходять проїзну частину, на яку він повертає, а також велосипедистам, що рухаються прямо в попутному напрямку.
II. Забороняється виїжджати на будь-яке перехрестя, у тому числі при сигналі світлофора, що дозволяє рух, якщо утворився затор, який змусить водія зупинитися на перехресті, що створить перешкоду для руху інших транспортних засобів і пішоходів.
III. На будь-якому нерегульованому перехресті трамвай, незалежно від напрямку його подальшого руху, має перевагу перед нерейковими транспортними засобами, що наближаються до нього по рівнозначній дорозі.

варіанти відповідей 
правильні лише I, II 
 правильні лише II, III 
усі твердження правильні 
правильне лише I 
Запитання 4
Укажіть рядок, у якому перелічені тільки ті речі, що максимально забезпечують безпеку мотоцикліста. 
варіанти відповідей 
окуляри, наколінники, годинник, шарф, ремінь, майка, рукавички, наколінники, налокітники  
годинник, шарф, носовичок, ремінь, майка, шкарпетки, цупкі штани й куртка, шолом, окуляри  
цупкі штани й куртка, шолом, окуляри, наколінники, налокітники, рукавички, мотоботи або міцні черевики 
цупкі штани й куртка, годинник, шкарпетки, наколінники, налокітники, рукавички, мотоботи або міцні черевики 
Запитання 5
Укажіть правильні твердження щодо правил для мотоциклістів та пасажирів мотоцикла.
I. Особи, які керують мотоциклом, не зобов’язані мати при собі посвідчення на право керування ним.
II. Не можна перевозити на задньому сидінні дітей або осіб, зріст яких менший від 145 см.
III. Забороняється експлуатація мотоцикла, якщо немає спеціальних підніжок, а на сідлі — поперечних ручок для пасажира.
варіанти відповідей 
правильні лише I, II 
правильні лише II, III  
усі твердження правильні  
правильне лише I 
Запитання 6
Проаналізуйте твердження щодо екологічної безпеки та виберіть правильні 
варіанти відповідей 
Уникнення екологічної небезпеки ніяк не пов’язане з правильним і раціональним веденням господарства, з використанням безвідходних технологій, накладанням високих штрафів на порушників природоохоронних законів.  
 
Такі джерела забруднення як автомашини, теплоелектростанції, виробництва мінеральних добрив, барвників, цементу не призводять до хвороб органів дихання, серцево-судинної і нервової систем. 
Екологічна безпека — це стан захищеності природного середовища й життєво важливих інтересів людини від негативного впливу господарської діяльності, надзвичайних ситуацій природного й техногенного характеру, їхніх наслідків. 
 Стан повітря, води, ґрунтів, якість продуктів харчування, вирощених на цих ґрунтах, не позначаються на роботі фізіологічних систем людського організму. 
Запитання 7
Чиста питна вода:
варіанти відповідей 
є в будь-яких річках, озерах, водоймах 
є безцінним скарбом будь-якої країни 
є в достатньої кількості в будь-яких регіонах земної кулі  
добувається тільки з одного джерела в Україні 
Запитання 8
Атмосферне повітря: 
варіанти відповідей 
 негативно впливає на рослинний і тваринний світ 
містить 21 % чадного газу 
є одним з найважливіших природних ресурсів  
є завжди чистим у будь-якому місці земної кулі
Запитання 9
Серед наведених тверджень щодо соціальної безпеки вкажіть правильні.
I. Соціальна безпека — це такий стан суспільства, за якого забезпечується низький рівень соціальних умов та соціальних благ кожному члену суспільства.
II. Соціальна безпека передбачає, що розвиток держави враховує інтереси кожного члена суспільства і розширяє його можливості як повноправного учасника процесу розвитку.
III. Поняття «соціальна безпека» означає забезпечення захисту фундаментальних прав і свобод, що становлять основу життя будь-якої людини.
варіанти відповідей
правильні лише I, II  
 правильні лише II, III 
усі твердження правильні 
 правильне лише I
Запитання 10
Укажіть рядок, у якому правильно зазначено, з якого віку починається відповідальність за скоєні правопорушення: «У кримінальному праві неповнолітніми вважаються особи віком до … (1), за загальними правилом кримінальна відповідальність настає із … (2), а за окремі види злочинів — із … (3). 
варіанти відповідей 
 1 — 17 років; 2 — 15 років; 3 — 13 років 
1 — 20 років; 2 — 18 років; 3 — 16 років  
1 — 18 років; 2 — 16 років; 3— 14 років 
 1 — 16 років; 2 — 14 років; 3 — 12 років 
Запитання 11
Укажіть правильні твердження щодо протидії торгівлі людьми. 
I. Торговці людьми перш за все звертають увагу на тих, хто опинився в ситуації незахищеності.
II. Треба інформувати населення про норми законодавства з попередження торгівлі людьми і покарання за її здійснення.
III. Торгівля людьми — це сучасна форма рабства, яка є кримінальною діяльністю і злочином проти людяності.
варіанти відповідей
правильні лише I, II 
 правильні лише II, III
 усі твердження правильні 
 правильне лише I 
Запитання 12
Укажіть правильні твердження щодо інформаційної безпеки. 
I. Словосполучення «інформаційна безпека» є перекладом на українську мову англійського терміна іnformatіon securіty.
II. Конфіденційність означає, що в неавторизованих користувачів буде доступ до вашої інформації.
III. Існують такі способи забезпечення комп’ютерної безпеки, як паролі, віруси та антивіруси, оновлення програмного забезпечення.
варіанти відповідей 
правильні лише I, II 
 правильні лише I, III 
усі твердження правильні
правильне лише I 

 12.05. – 15.05.2020 року
Тема:  Небезпека залучення до деструктивних соціальних угруповань. Загроза тероризму.
Діти!  Зверніть увагу на деякі поради, які допоможуть вам уникнути нещастя, зберегти своє життя і здоровя!
І. Опрацювати параграф № 29 ; усно відповісти на запитання до цього параграфу;
ІІ. Передивитись відео https://www.youtube.com/watch?v=BhHHwlFuvtc
04.05. – 08.05.2020 року.

Тема;  Протидія торгівлі людьми. Дитяча безпритульність і бездоглядність.
Навчально-освітня мета: дізнатися про небезпечні  ситуації, пов’ язані з торгівлею людьми; проаналізувати наслідки безпритульності і бездоглядності для здоров’ я і життя дітей.
І. Опрацювати параграф № 28; усно відповісти на запитання до параграфу;
ІІ. Передивитись відео  https://www.youtube.com/watch?v=oQBP7S4vRGs.

27.04-30.04.2020 року.
Тема: Соціальна безпека. Правова відповідальність і  закони України.
Навчально-освітня мета: дізнатися про закони та правоохоронні органи України; права, обов’язки і правову відповідальність неповнолітніх; види правопорушень; як поводитися в разі затримання співробітниками правоохоронних органів.
1. Опрацювати параграф № 26, усно відповісти на запитання до параграфу;
2. Передивитись відео https://www.youtube.com/watch?v=Ca9PqCJ5RWM;
3. Запрошуємо прийняти участь у шкільному конкурсі до Дня Землі  « Від екології природи – до екології душі»     (  розробити відео, або намалювати плакат, малюнок ).

21.04.-24.04.2020 року
Тема: Вплив стану грунтів на здоров’я.
  1. Опрацювати параграф № 25 ; усно відповісти на запитання параграфу;
  2. Передивитись відео   https://www.youtube.com/watch?v=sfYKdB_FZJ8;
13.04.-17.04.2020
Тема: Екологічна безпека. Вплив забрудненого повітря на здоров’я.
І. Опрацювати параграф №24, усно відповісти на запитання до параграфу с. 115;
2. Передивитись відео  https://www.youtube.com/watch?v=qEsxzLgTe8s;
3.Написати меседж(5-7 речень) « Яких заходів вжили б ви, щоб зменшити негативний вплив забрудненого повітря на здоров’я»  і вислати мені на пошту.
4. Розпочати роботу по оформленню відеоролика для участі у конкурсі школи «Від екології природи до екології душі». Переможці будуть приймати участь у конкурсі міста, їх ждуть нагороди.
kashtanova.o.viktorivna@gmail.com
06-10.04.2020
Завдання з основ здоров’
я

Тема: Екологічна безпека. Вплив стану води на здоров’я .
Навчально-освітня мета: знати, що таке екологічна безпека; ознайомитися зі способами очищення питної води; навчитися убезпечувати здоров’я від негативного впливу забрудненої води.
Знати, чому потрібно економити воду!
І. Опрацювати параграф № 23; Усно відповісти на запитання  на сторінці 111.
2. Передивитись відео про екологічну безпеку    https://www.youtube.com/watch?v=dK6Zg-0YAPE ;
https://youtu.be/Y_7pzk9vXeA;   та      https://www.youtube.com/watch?v=3X5G4gN3O3A;
https://www.youtube.com/watch?v=A-x0NHSq55U.
 

Профиль

Національна дитяча гаряча лінія


1 2 3 ... 41 42 »

Нагородження

 
Ти успішний!
Найкращі учні Дніпра отримали відзнаки від міста!
Серед них є і учні нашої школи!

 
Подробнее

Перше вересня

 
Ось і розпочався новий навчальний рік у нашій рідній 43 школі. Цьогорічне свято "Першого дзвоника" проходило у незвичному форматі як для дітей, так і для учителів.
Запрошуємо переглянути, як це відбувалось у різних класах школи.

Подробнее

привітання

 

Офіційне привітання Бориса Філатова з початком навчального року

Подробнее

Безпека

 
Подробнее

Безпечна школа

 
Подробнее

Вітання

 
МИ готові! 
 
Ми готові до 1 вересня. Ми готові до нового навчального року! Ми готові відчинити двері шкіл Дніпра! Ми готові навчати учнів у стінах рідних шкіл!
 
Привітання від директорів шкіл Дніпра: 
Подробнее

Безпечна школа

 
Шановні батьки!
 
У Дніпрі розпочато формування єдиного освітнього простору, корисного як для дітей та батьків, так і для вчителів. Один з елементів є «Безпечна школа» та пластиковий @Учнівський.
Подробнее

Збори

 
Шановні батьки учнів нашої школи!
Зустріч з класними керівниками відбудеться:
1 класи - 27.08.2020 о 17:00 на території школи (спортивний майданчик);
2-4 класи - 28.08.2020 о 9:00 на спортивному майданчику;
5-6 класи - 28.08.2020 о 9:00 у внутрішньому дворі школи;
7-9 класи - 28.08.2020 о 10:00 на спортивному майданчику;
10-11 класи - 28.08.2020 о 10:00 у внутрішньому дворі школи.
Подробнее

Поради батькам

 
Перший клас. А чи знають батьки як підготувати дитину?
Поради батькам майбутніх першокласників!
Подробнее

Безпека життєдіяльності під час літніх канікул

 
Подробнее