Середня загальноосвітня школа № 43 Дніпровської міської ради |
Меню сайта![]() Архив записей
|
Інформатика https://schooln43.at.ua/index/informatika/0-519
Фізика https://schooln43.at.ua/index/fizika/0-505 Завдання 7 тиждень https://schooln43.at.ua/index/7_tizhden_navchannja/0-478 Завдання 5-6 тиждень https://schooln43.at.ua/index/5_tizhden_navchannja/0-452 Завдання з основ здоров’я на період карантину з 13.04.-17.04.2020 року Тема: Екологічна безпека. Вплив забрудненого повітря на здоров’я. І. Опрацювати параграф №24, усно відповісти на запитання до параграфу с. 115; 2. Передивитись відео https://www.youtube.com/watch?v=qEsxzLgTe8s; 3.Написати меседж(5-7 речень) « Яких заходів вжили б ви, щоб зменшити негативний вплив забрудненого повітря на здоров’я» і вислати мені на пошту. 4.Якщо бажаєш, розпочати роботу по оформленню відеоролика для участі у конкурсі школи «Від екології природи до екології душі». Переможці будуть приймати участь у конкурсі міста, їх ждуть нагороди. Завдання з хімії 13.04. – 17.04.2020 року. Тема: Солі. Фізичні властивості. Поширеність і застосування. Навчально-освітня мета:вміти прогнозувати фізичні властивості солей у зв’язку з особливостями будови їхніх кристалічних граток; продовжити формувати вміння складати формули солей та їх назви; визначати розчинність солей у воді за допомогою таблиці розчинності. І. Повторення. - Фізичні властивості солей обумовлюють йонні кристалічні гратки, які мають більшість солей (див. параграф №17 с.64). Солі-тверді, мають різну розчинність у воді(користуємося таблицею розчинності), мають високі температури плавлення, часто не мають запаху. - Вчимося складати формули солей - https://www.youtube.com/watch?v=Xmd54UkhSB8 - поширення солей у природі ,використання солей. Передивитись відео - https://www.youtube.com/watch?v=csyu_YZGv6M ; - Повторити параграф № 31. ІІ.Завдання для самоконтролю: 1.Скласти формули солей - натрій хлориду, кальцій карбонату, барій сульфату, купрум(ІІ) хлориду, ферум(ІІІ) нітрату, арґентум нітрату, натрій карбонату, кальцій ортофосфату. 2. Дати назви солям - BaSO4, CaCO3, AgCl, Ca3(PO4)2, CuSO4, Fe3(PO4)2; 3. Написати рівняння реакцій, за допомогою яких можна здійснити перетворення речовин: Ba---BaO---Ba(OH)2---BaCL2 ; 4.Визначте масові частки хім. елементів у сульфатній кислоті. 5. Який об’єм водню(н.у.) виділиться під час взаємодії алюмінію з розчином сульфатної кислоти масою 19,6 грам? 2 Al + 3 H2SO4 ---- Al2(SO4)3 + 3 H2 ; Відомо H2SO4 - підкреслюємо однією рисочкою, невідомо об’єм водню – підкреслюємо двома рисочками; визначаємо молі необхідних для пропорції речовин-це коефіцієнти, складаємо пропорцію з молей кислоти і водню. Ми такі задачі вирішували. Жду ваших відповідей. Історія https://distantsiyezarechna.blogspot.com/ 06-10.03.2020 Тема: Амфотерні гідроксиди й оксиди. Навчально-освітня мета: розуміти зміст поняття «амфотерність»; знати типові амфотерні гідроксиди й оксиди; вміти складати рівняння реакцій, що доводять амфотерність Zn (OH)2 і ZnO. Розповідь вчителя Світ, що нас оточує, наповнений хімією. І чим більше ви занурюєтесь у цей дивовижний світ, тим дивовижніші факти ви пізнаєте. Хімія служила і служить людині, тісно пов’язана з іншими науками, знаходить порядок у хаосі, що нас оточує. Ви повинні засвоїти не тільки основи знань хімії, а й уміти застосувати набуті знання на практиці. 1.Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=pwyg9nqoJfw 2. Опрацювати параграф №30; № 1-3 с.116. Висновки законспектувати а робочих зошитах з хімії. 3. В робочих зошитах здійснити перетворення: Al --- Al2O3 ---AlCl3 --- Al(OH)3 --- Na3[Al(OH)6] ; Zn --- ZnO --- ZnCl2 --- Zn(OH)2 --- Na2ZnO2 ; Відповіді відправляти на мою почту. Тема: Солі. Склад та назви солей. Фізичні властивості солей. Навчально-освітня мета: Знати склад і назви солей; уміти складати формули солей і виводити їх назви; мати уявлення про поширення солей у природі; їхні фізичні властивості. І.Опрацювати параграф 31 ; Законспектувати у робочий зошит з хімії головні визначення, правила, наведені хімічні реакції. Зошити буду перевіряти, як завжди, так і роботу на карантині. Подивитись відео для поширення та уточнення знань https://www.youtube.com/watch?v=Lob2B9J2_oQ ; https://www.youtube.com/watch?v=tAmWONTskLA ; 2. Виконати завдання для самоконтролю № 1,2,3 на сторінці 119. 3. Перевірте попереднє завдання, якщо у вас є помилка, то треба виправити: А. Zn---ZnO---Zn(NO3)2---Zn(OH)2--- Na2ZnO2; 2Zn + O2 -- 2ZnO; ZnO + 2HNO3 – Zn(NO3)2 + H2O; https://www.youtube.com/watch?v=tAmWONTskLA Zn(NO3)2 + 2NaOH ---Zn(OH)2 + 2NaNO3; Zn(OH)2 + 2NaOH ---Na2ZnO2 + 2H2O; Б. Al --- Al2O3 --- AlCl3 --- Al(OH)3 --- Na3[Al (OH)6] 4 Al + O2 ---2 Al2O3 Al2O3 + 6HCl --- 2AlCl3 + 3 H2O AlCl3 + 3NaOH --- AL(OH)3 + 3NaCl Al(OH)3 + 3NaOH --- Na3[Al(OH)6] - взаємодія з лугами в розчинах. 16.03-20.03 Тема: Розв’язування задач за темою «Паралельне з’єднання провідників.» 1. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ https://www.youtube.com/watch?v=1h1_ClfRxVg https://www.youtube.com/watch?v=5ZkDFJjPmzY 2. Домашнє завдання Повторити § 32, Вправа № 32 (5,6) 30.03-03.04 Тема: Мішане з’єднання провідників 1. Вивчення нового матеріалу 1.1 Мішане з’єднання провідників https://www.youtube.com/watch?v=yPiOnYWXuDQ 2. Розв'язування задач Вправа № 33 п.1-3 https://www.youtube.com/watch?v=8Ki1cn3UyeY Вправа № 33 п. 4 https://www.youtube.com/watch?v=Oef329Hm3wo 3. Домашнє завдання Опрацювати § 33, розв’язати задачу Задача 1. Три резистори опором R1 = 2 Ом, R2 = R3 = 8 Ом, з’єднанні так, як показано на схемі. Обчислити напруги на кожному резисторі, якщо в резисторі R1 проходить струм силою 0,5 А. ![]() 06.04 – 10.04 Тема: Розв’язування задач за темою «Мішане з’єднання провідників» 1. Розв'язування задач 1.1 Мішане з’єднання провідників https://www.youtube.com/watch?v=CLEVf71yjVk&list=PL_35XKUjnpZ1UMbSNs9rlEP0dCC2iWkxF Вправа № 33 5-8 п. https://www.youtube.com/watch?v=JPy4A6gFaww 2. Домашнє завдання Опрацювати § 33, Розв’язати задачу Чотири опори R1= 1Oм , R2= 2 Oм , R3= 3 Oм , R4= 4 Oм з’єднані за схемою, що зображена на рисунку. Визначте загальний опір кола. ![]() Розв’язати задачу Знайти загальний опір ділянки кола. ![]() Вчитель Каштанова О.В. Завдання з хімії на період карантину з 30.03. – 03.04.2020 року. 8 клас Тема: Основи. Навчально-освітня мета: знати класифікацію основ, фізичні й хімічні властивості основ ; правила поводження з лугами; Уміти розпізнавати розчини лугів, записувати формули основ,їхні назви, складати хімічні рівняння реакцій з ними. І. Повторення вивченого. 1.Запишіть назву речовини: ( записи вести у робочому зошиті з хімії) Магній оксид- Натрій оксид- Сульфур (ІУ) оксид- Ферум(ІІІ) оксид- 2.Визначити масу вищого оксиду фосфору(Р2О5),якщо кількість речовини його дорівнює 1,5 моль? 3. Виписати окремо оксиди: CaO , SO2 , ZnO , FeO , CO2, SnO 1. Основні оксиди --- 2. Кислотні оксиди --- 3. Амфотерні оксиди --- ІІ. Мотивація навчально-пізнавальної діяльності: Загадка Подвійну назву вони мають, Розчинні у воді бувають, На шкіру втраплять – смійся , плач, Відчуєш зразу вплив –ОН. Не про молочні ріки й береги, Вели ми мову про ( луги). Підказка: з цими речовинами ми зустрічались при вивченні хімічних властивостей води, а саме при взаємодії води з активними металами і оксидами активних металів. ІУ. Пояснення нового матеріалу. Основи- це складні речовини, в яких атоми металу сполучені з однією або кількома гідроксильними групами. Загальна формула основ: П І Ме(ОН)п , де Ме – позначення металів, п-валентність металу. Формули основ: NaOH, Ca(OH)2 , Al(OH)3, Mg(OH)2 , Fe(OH)3. Назви основ складаються шляхом використання двох слів: Перше-назва металу, друге-«гідроксид». Щоб скласти формулу за назвою, спочатку пишуть знак металу,а потім гідроксильну групу і складають формулу за валентністю: Магній гідроксид – Mg(OH)2 Ферум (ІІІ )гідроксид – Fe(OH)3 Індивідуальне завдання. -Написати формули речовин: літій гідроксиду, барій гідроксиду, нікель (ІІ) гідроксиду, хром(ІІІ) гідроксиду, калій гідроксиду, алюміній гідроксиду. -Написати назви основ відповідно до формули речовини: Zn(OH)2 , NaOH , Ba(OH)2 , Cu(OH)2 , Ca(OH)2 , KOH -самоперевірка Класифікація гідроксидів: - в залежності від розчинності у воді -- 1.Розчинні у воді або луги (KOH, Ba(OH)2) ; 2.Нерозчинні у воді або основи (Cu(OH)2, Fe(OH)2). Фізичні властивості гідроксидів --- За нормальних умов усі луги- тверді речовини білого кольору, милкі на дотик, роз’їдають шкіру, тканини, папір, не мають запаху; Нерозчинні основи- тверді,кристалічні речовини, різного кольору, не милкі, не мають запаху. Користуючись таблицею розчинності наведіть формули і назви розчинних і нерозчинних гідроксидів. -В залежності від від кількості гідроксильних груп у складі молекули основи – 1.Одноосновні (NaOH , KOH ) ; 2.Двоосновні ( Ca(OH)2 , Ba(OH)2 ) ; 3.Триосновні ( Fe(OH)3 ,Al(OH)3 ) ; Користуючись таблицею розчинності, наведіть формули і назви одноосновних, двоосновних, триосновних гідроксидів. Хімічні властивості гідроксидів. 1.Демонстрація досліду – дія індикаторів на основи. 2. Демонстрація досліду –реакції нейтралізації-реакції між основами і кислотами. 3. Демонстрація реакції взаємодії основ з кислотними оксидами ( з вапняною водою). 4. Демонстрація досліду – реакції розкладання нерозчинної основи під час нагрівання. Самостійна робота. 1.Скласти формули основ, утворених металами : літієм, магнієм, ферумом(ІІІ), купрумом(ІІ), алюмінієм, цинком, калієм. 2.Визначити ,де більша масова частка купруму: у гідроксиді купруму (І) чи у оксиді купруму (ІІ)? 3.Визначити об’єм водню (н.у.),що визначиться, якщо подіяти водою на 4,6 г натрію ? 2Na +2 H2O --- 2 NaOH + H2; Робота з підручником: опрацювати параграф 27; №1-8 стор.107 https://drive.google.com/open?id=1sE1jPULSKiFiJmZ9qIOxwi1YkSsTIgEa Завдання надсилати на вайбер вчителя! |
![]()
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|