Середня загальноосвітня школа № 43 Дніпровської міської ради |
Меню сайта![]() Архив записей
|
а) віковий та кількісний; б) працездатність та успішність учнів; в) пізнавальний рівень, загальний розвиток учнів; г) громадський стан класу (національне спрямування, виконання доручень, традиції класу, свідомість учнів).
II. Згуртованість учнів класу а) чи є угрупування за цільовими інтересами або негативного характеру, як учні ставляться один до одного і до справ класу б) чи люблять разом проводити час в школі і поза нею (працювати чи відпочивати); в) чи дружать хлопці та дівчата; г) чи захищають учні членів свого колективу на перерві поза школою; д) чи переживають учні перемоги та невдачі свого класу.
III. Організованість учнів класу а) чи вміють учні самі організовуватися до виконання колективних справ та розподіляти доручення між собою; б) чи вміють терпляче і уважно слухати один одного; в) чи вміють підкорятися думці більшості.
IV. Громадська думка в класі а) які вчинки своїх товаришів вони схвалюють, а які засуджують (в яких формах виражають своє схвалення чи осуд); б) чи є різниця між тим, що говорять і обіцяють, і тим, що роблять; в) рівень справедливості (об'єктивності) оцінки і самокритики в класі.
V. Характер товариських зв'язків у колективі класу а) що об'єднує учнів (місце проживання, місце за партою, інтереси, спільна робота); б) чи уважні учні один до одного, чи намагаються допомогти; в) чи проявляють вимогливість один до одного, чи вміють недоліки; г) як клас ставиться до відмінників, невстигаючих, порушників; як ставляться до однокласників з фізичними вадами.
VI. Характеристика лідерів класу а) склад лідерів (формальних і неформальних); б) чи мають лідери класу авторитет; в) чи виконуються розпорядження лідерів; г) яке ставлення офіційних лідерів до однокласників.
VII. Зв'язок класного колективу із загальношкільним а) чи знають в класі про те, що відбувається в школі та в інших класах; б) чи вносяться пропозиції в класі про покращання життя в школі; в) як виконуються загальношкільні доручення; г) яку участь бере клас у загальношкільних заходах.
VIII. Висновки 1. Які педагогічні заходи слід вживати для кращої організації класного колективу та його діяльності. 2. Як використовувати класний колектив для виховного впливу окремих учнів. |
![]()
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|