Меню сайта

ДНУ ім. Олеся Гончара



МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ КЛАСНОГО КОЛЕКТИВУ


І. Склад учнів класу

а) віковий та кількісний;

б) працездатність та успішність учнів;

в) пізнавальний рівень, загальний розвиток учнів;

г) громадський стан класу (національне спрямування, виконання доручень, традиції класу, свідомість учнів).

 

II. Згуртованість учнів класу

а) чи є угрупування за цільовими інтересами або негативного характеру, як учні ставляться один до одного і до справ класу

б) чи люблять разом проводити час в школі і поза нею (працювати чи відпочивати);                           

в) чи дружать хлопці та дівчата;                      

г) чи захищають учні членів свого колективу на перерві поза школою;                                  

д) чи переживають учні перемоги та невдачі свого класу.

 

III. Організованість учнів класу

а) чи вміють учні самі організовуватися до виконання колективних справ та розподіляти доручення між собою;

б) чи вміють терпляче і уважно слухати один одного;

    в) чи вміють підкорятися думці більшості.

 

IV. Громадська думка в класі

а) які вчинки своїх товаришів вони схвалюють, а які засуджують (в яких формах виражають своє схвалення чи осуд);

б) чи є різниця між тим, що говорять і обіцяють, і тим, що роблять;

в) рівень справедливості (об'єктивності) оцінки і самокритики в класі.

 

V. Характер товариських зв'язків у колективі класу

а) що об'єднує учнів (місце проживання, місце за партою, інтереси, спільна робота);

б) чи уважні учні один до одного, чи намагаються допомогти;

в) чи проявляють вимогливість один до одного, чи вміють недоліки;

г) як клас ставиться до відмінників, невстигаючих, порушників; як ставляться до однокласників з фізичними вадами.

 

VI. Характеристика лідерів класу

а) склад лідерів (формальних і неформальних);

б) чи мають лідери класу авторитет;

в) чи виконуються розпорядження лідерів;     

г) яке ставлення офіційних лідерів до однокласників.

 

VII. Зв'язок класного колективу із загальношкільним

а) чи знають в класі про те, що відбувається в школі та в інших класах;

б) чи вносяться пропозиції в класі про покращання життя

в школі;

в) як виконуються загальношкільні доручення;

г) яку участь бере клас у загальношкільних заходах.

 

VIII. Висновки

1. Які педагогічні заходи слід вживати для кращої організації класного колективу та його діяльності.

2. Як використовувати класний колектив для виховного впливу окремих учнів.

Профиль

Національна дитяча гаряча лінія


1 2 3 ... 41 42 »

Нагородження

 
Ти успішний!
Найкращі учні Дніпра отримали відзнаки від міста!
Серед них є і учні нашої школи!

 
Подробнее

Перше вересня

 
Ось і розпочався новий навчальний рік у нашій рідній 43 школі. Цьогорічне свято "Першого дзвоника" проходило у незвичному форматі як для дітей, так і для учителів.
Запрошуємо переглянути, як це відбувалось у різних класах школи.

Подробнее

привітання

 

Офіційне привітання Бориса Філатова з початком навчального року

Подробнее

Безпека

 
Подробнее

Безпечна школа

 
Подробнее

Вітання

 
МИ готові! 
 
Ми готові до 1 вересня. Ми готові до нового навчального року! Ми готові відчинити двері шкіл Дніпра! Ми готові навчати учнів у стінах рідних шкіл!
 
Привітання від директорів шкіл Дніпра: 
Подробнее

Безпечна школа

 
Шановні батьки!
 
У Дніпрі розпочато формування єдиного освітнього простору, корисного як для дітей та батьків, так і для вчителів. Один з елементів є «Безпечна школа» та пластиковий @Учнівський.
Подробнее

Збори

 
Шановні батьки учнів нашої школи!
Зустріч з класними керівниками відбудеться:
1 класи - 27.08.2020 о 17:00 на території школи (спортивний майданчик);
2-4 класи - 28.08.2020 о 9:00 на спортивному майданчику;
5-6 класи - 28.08.2020 о 9:00 у внутрішньому дворі школи;
7-9 класи - 28.08.2020 о 10:00 на спортивному майданчику;
10-11 класи - 28.08.2020 о 10:00 у внутрішньому дворі школи.
Подробнее

Поради батькам

 
Перший клас. А чи знають батьки як підготувати дитину?
Поради батькам майбутніх першокласників!
Подробнее

Безпека життєдіяльності під час літніх канікул

 
Подробнее