Меню сайта

ДНУ ім. Олеся Гончара



МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ КЛАСНОГО КОЛЕКТИВУ


І. Склад учнів класу

а) віковий та кількісний;

б) працездатність та успішність учнів;

в) пізнавальний рівень, загальний розвиток учнів;

г) громадський стан класу (національне спрямування, виконання доручень, традиції класу, свідомість учнів).

 

II. Згуртованість учнів класу

а) чи є угрупування за цільовими інтересами або негативного характеру, як учні ставляться один до одного і до справ класу

б) чи люблять разом проводити час в школі і поза нею (працювати чи відпочивати);                           

в) чи дружать хлопці та дівчата;                      

г) чи захищають учні членів свого колективу на перерві поза школою;                                  

д) чи переживають учні перемоги та невдачі свого класу.

 

III. Організованість учнів класу

а) чи вміють учні самі організовуватися до виконання колективних справ та розподіляти доручення між собою;

б) чи вміють терпляче і уважно слухати один одного;

    в) чи вміють підкорятися думці більшості.

 

IV. Громадська думка в класі

а) які вчинки своїх товаришів вони схвалюють, а які засуджують (в яких формах виражають своє схвалення чи осуд);

б) чи є різниця між тим, що говорять і обіцяють, і тим, що роблять;

в) рівень справедливості (об'єктивності) оцінки і самокритики в класі.

 

V. Характер товариських зв'язків у колективі класу

а) що об'єднує учнів (місце проживання, місце за партою, інтереси, спільна робота);

б) чи уважні учні один до одного, чи намагаються допомогти;

в) чи проявляють вимогливість один до одного, чи вміють недоліки;

г) як клас ставиться до відмінників, невстигаючих, порушників; як ставляться до однокласників з фізичними вадами.

 

VI. Характеристика лідерів класу

а) склад лідерів (формальних і неформальних);

б) чи мають лідери класу авторитет;

в) чи виконуються розпорядження лідерів;     

г) яке ставлення офіційних лідерів до однокласників.

 

VII. Зв'язок класного колективу із загальношкільним

а) чи знають в класі про те, що відбувається в школі та в інших класах;

б) чи вносяться пропозиції в класі про покращання життя

в школі;

в) як виконуються загальношкільні доручення;

г) яку участь бере клас у загальношкільних заходах.

 

VIII. Висновки

1. Які педагогічні заходи слід вживати для кращої організації класного колективу та його діяльності.

2. Як використовувати класний колектив для виховного впливу окремих учнів.

Профиль

Національна дитяча гаряча лінія


1 2 3 ... 44 45 »

Дистанційне 13.04

 
Н А К А З

13  квітня   2021р.                                                                                № 38

Про подовження дистанційного
навчання у 5-11 класах
 
Подробнее

Вільні місця

 
Кількість вільних місць у закладі станом на 12.04.2021 року
 
Подробнее

60 років польоту

 
60 РОКІВ ПЕРШОГО ПОЛЬОТУ ЛЮДИНИ В КОСМОС
12 квітня в Україні святкують День працівників ракетно-космічної галузі та Міжнародний день авіації та космонавтики.
Подробнее

Шевченківські дні

 
Проведення  Шевченківських днів 2021 рік
 
Подробнее

Локдаун

 
Дистанційне навчання 5-11 класи
Подробнее

Година Землі

 
Година Землі, 27 березня
Подробнее

Служба

 
Дніпропетровська міська рада
Департамент соціальної політики
Комунальний заклад соціального захисту
"Центр соціальної підтримки дітей та сімей "Обійми"
Відділення "Служба підтримки сім'ї" інформує
Подробнее

Про проведення комплексної перевірки системи централізованого сповіщення

 
Звернення департаменту громадського порядку і цивільного захисту Дніпровської міської ради
Подробнее

Карантин 5-Б

 
До уваги!
Призупинення освітнього процесу у 5-Б класі у зв'язку з карантином з 17.03.2021р. по 21.03.2021р.
Подробнее

Вулиці мікрорайону

 
Шановні батьки, зверніть увагу!
Управлінням освіти Департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради
поновлено списки мікрорайонів шкіл АНД району.


  
                                                  
Подробнее