Середня загальноосвітня школа № 43 Дніпровської міської ради |
Меню сайта![]() Архив записей
|
Продовження завдань https://schooln43.at.ua/index/khimija_9_a_prodovzhennja/0-479
27-30.04.2020 Тема уроку: «Білки»
Тема уроку: « Білки як біологічні полімери.» 1 Прочитати параграф 39 2 Ознайомитися з матеріалом https://naurok.com.ua/prezentaciya-bilki-yak-biologichni-polimeri-110299.html, зробити конспект 11, 12 слайду 3 Виконати тест https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdhvrlGTT9-318mYYSy0p-VioV57BLkdZux6F6k9iWt05MiBA/viewform?usp=sf_link 13-17.04.2020 Тема уроку «Застосування вуглеводів, їхня біологічна роль». 1 Ознайомитися зі матеріалом https://ppt-online.org/151015 Тема уроку: «Поняття про амінокислоти» 1 Прочитати параграф 38 2 Ознайомитися зі матеріалом У амінооцтової кислоти є одна аміно група та одна карбоксильна,тому у водному середовищі речовина утворює біполярний йон з позитивним зарядом у аміногрупі та негативним зарядом у карбоксильній. Це й пояснює нейтральне середовище. 2.Чи взаємодіє амінооцтова кислота з основами чи кислотами? NH2 – CH2– COOH + Na OH → NH2– CH2 – COONa + H2O Амінокислота з основою поводить себе як кислота 3. Як себе ведуть амінокислоти з кислотами? NH2 – CH2 – COOH + НСІ → [NH2 – CH2 – COOH]СІ хлорид Амінокислота з основою поводить себе як основа Речовини, які взаємодіють із кислотами та основами називаються амфотерними. 4. Амінокислоти взаємодіють з киснем. Їм властива реакція горіння. Горіння 4NH2 – CH2 – COOH + 9O2 → 2N2 +8CO2 + 10H2O 5.Оскільки у них наявна карбоксильна група, тому реагують зі спиртами. NH2 – CH2 – COOH + СН3OH → NH2 – CH2 – COOСН3 + H2O Ще взаємодіють з металами, основними оксидами, деякими солями. Висновок: амінокислоти-органічні амфотерні сполуки. 6. Специфічна властивість –це взаємодія амінокислот між собою NH2 – CH2– COOH + НNH – CH2 – COOH → NH2 – CH2 /– CO- NH –/ CH2 –COOH пептидний зв’язок При взаємодії, за певних умов, обох молекул амінокислоти утворюється пептидний зв'язок. Група атомів – CO- NH –, що утворює пептидний зв'язок називається пептидною , а продукт ,що утворився –пептидом. Наводимо схему утворення трипептиду. NH2 – CH2– COOH + НNH – CH2 – COOH + NH2 – CH2– COOH → NH2 – CH2 – CO- NH – CH2 –CO-NH– CH2– COOH Якщо багато молекул амінокислот з’єднується тоді утворюється поліпептид. Утворення поліпептидів із a-амінокислот становить основу синтезу білків у живому організмі Причому у склад білків входять тільки a-амінокислоти. Амінокислоти знаходяться в живих організмах у складі білків. Застосовують їх в медицині, як сировина для одержання синтетичних волокон, як добавка для кормів. https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-temi-aminokisloti-bilki-32478.html ( до 13 слайда) 3 Виконати тест https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeonNOmYCju1wF7saOzs_w4O0WbuIImUmjKqNslEC7I8hdgMw/viewform?usp=sf_link 06-10.04.2020 Тема уроку: «Вуглеводи: глюкоза, сахароза,крохмаль, целюлоза» 1 Прочитати параграф 36, схему на стр 203 переписати в зошит. Виписати хімічні реакції глюкози, сахарози. Прочитати параграф 37. 2 Виконати лабораторний дослід на стр 214. Дотримуватися правил безпеки! Результати досліду записати в зошит 3 Ознайомитися с матеріалом https://www.youtube.com/watch?v=ougjhcqBjMU https://www.youtube.com/watch?v=riICIO_wDpM https://naurok.com.ua/prezentaciya-vuglevodi-9-klas-30519.html, законспектувати слайд 3,9,10,11,13,16,19 4 Виконати тест https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdhFOkA8ZXawXwaPALBNC-i-Knl8wBqwm0olhc3wuBDNzOWWQ/viewform?usp=sf_link 30.03-03.04.2020 Тема уроку «Вищі карбонові кислоти. Мило.» 1 Прочитати параграф 34 2 Ознайомитися с матеріалом. Знайти помилку в перших 5 слайдах. Зробить конспект https://naurok.com.ua/prezentaciya-vischi-karbonovi-kisloti-97447.html 3 Записати формулу мила http://www.myshared.ru/slide/1245079/ 4 Почему нужно мыть руки, чтобы спастись от коронавируса? Жировые вещества, содержащиеся в мыле, не просто смывают вирусы в канализацию, а разрушают механизм, с помощью которого COVID-19 проникает в организм. Коронавирус COVID-19 передается через поверхности легче, чем напрямую от одного человека другому, поэтому главным профилактическим методом остается мытье рук. Всемирная организация здравоохранения рекомендует использовать антисептик только как альтернативу мылу, если помыть руки невозможно. https://www.youtube.com/watch?v=dqnPe_Xk1bs Тема уроку « Жири» 1 Прочитати параграф 35 2 Ознайомитися з матеріалом https://naurok.com.ua/prezentaciya-zhiri-sklad-zhiriv-fizichni-vlastivosti-prirodni-y-gidrogenizovani-zhiri-biologichna-rol-zhiriv-40963.html за допомогою презентації записати хімічні реакції жирів. 3 Додатковий матеріал https://www.youtube.com/watch?v=eOZQsX2XGUg 4 Виконати тест https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc8iwbswFe_mmyhn9YSy_IS8GjFqhxMZysrUM9WRzYhc47TBA/viewform?usp=sf_link 16-20.03.2020 Тема уроку: « Карбонові кислоти»
|
![]()
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|