Середня загальноосвітня школа № 43 Дніпровської міської ради |
Меню сайта![]() Архив записей
|
Наступні теми: https://schooln43.at.ua/index/8_a_z_04_05_2020/0-481
з 04.05.-08.05.2020 року. ( 1 урок тижня ) Тема: Загальні способи добування оксидів. І. Опрацювати параграф № 33 сторінка 124 ( до добування лугів ); законспектувати хімічні рівняння в робочий зошит з хімії. ІІ. Передивитись відео https://drive.google.com/file/d/1BCD6MRJYuEs0VFFctLMA-dlBWBwUs7Hl/view?usp=sharing ; законспектувати хімічні реакції, які відображають генетичний зв’язок між різними класами неорганічних сполук (перетворення одних речовин в інші); ІІІ. Самостійна робота: 1. Здійснити перетворення - Cu -- CuO -- CuCl2 -- Cu(OH)2 -- CuO; 2. Виконати завдання №1,2,3 на сторінці 125. Домашнє завдання надсилати на пошту для перевірки та оцінювання. Відповіді до самостійної роботи з хімії від 27 квітня на тему «Солі». Роботу над помилками проаналізуйте, виявіть, де у вас прогалини та опрацюйте їх, щоб цих помилок не допускати. Виправляйте свої помилки, ви зразу побачите якість ваших знань. І. Скласти формули солей та дати їм назви: KCl -калій хлорид CaCL2 –кальцій хлорид ALCl3 -алюміній хлорид K2SO4- калій сульфат CaSO4 –кальцій сульфат Al2(SO4)3 –алюміній сульфат KNO3 -калій нітрат Ca(NO3)2 – кальцій нітрат Al(NO3)3 –алюміній нітрат; ІІ. MgO + H2O ---- Mg(OH)2 2 Al + 6 HCl ----2 AlCl3 +3 H2O 2 KOH + CO2 --- K2CO3 + H2O BaCl2 + Na2SO4 --- BaSO4 ! + 2NaCl; ІІІ. Перетворення: K2O + H2O --- 2KOH 2KOH + H2SO4 --- K2SO4 + 2H2O K2SO4 + Ba(OH)2 --- BaSO4 ! + 2KOH ! –стрілка, що випав осад – вниз ІУ. В задачі відомо, що цинку маємо 6,5 г, а треба знайти об’єм водню, що виділився при реакції (згадайте, ми з вами проводили ці досліди). Пишемо хім. рівняння Zn + 2HCI --- ZnCl2 + H2 ! !- стрілка, що виділився газ -вверх Підкреслюємо відомий цинк- однією рисочкою, а невідомий водень – двома. Знаходимо кількість речовини цинку поділяючи відому масу 6,5г на його молярну масу 65 грам поділене на моль і буде 0,1 моль цинку. Потім складаємо пропорцію (дивись он лайн урок за 24 квітня, що я проводила для вас в школі біля дошки) і знаходимо, що кількість речовини водню теж дорівнює 0,1 моль. Потім за формулою, що об’єм дорівнює = кількість речовини помножене на молярний об’єм знаходимо об’єм водню. Він дорівнює 2,24л . Завдання з хімії на період карантину з27.04.-30.04.2020 року. 27 квітня (перший урок тижня). Тема: Класи неорганічних сполук. Солі. Навчально-освітня мета : закріпити знання про хімічні властивості солей; вміння складати формули солей, складати рівняння хімічних реакцій, що ілюструють хімічні властивості солей. І. Повторити параграф №32; ІІ. Передивитись відео досліди https://drive.google.com/file/d/1J0DPCtfalyDRZmMmhVEvub87UPVXyYQq/view?usp=sharing; ІІІ. Самостійна робота : 1. Складіть формули речовин хімічних елементів K, Ca, Al з кислотними залишками хлорид, сульфат, нітрат ( наприклад – KCl. CaCl2 ) і дати їм назву ). 2. Складіть рівняння хімічних реакцій: а. магній оксид + вода; б. алюминий + хлорид на кислота; в. калій гідроксид + карбон(ІУ) оксид; г. барій хлорид + натрій сульфат. 3. Напишіть рівняння реакцій, за допомогою яких можна здійснити перетворення речовин: K2O --- KOH --- K2SO4 --- BaSO4; ( індекси пишемо не такі великі) 4. Задача. Який об’єм водню (н.у.) виділиться під час взаємодії 6,5 г цинку з хлоридною кислотою? ( правильно оформити задачу—написати, що відомо, що невідомо; головні формули задачі, за якими будемо вірішувати її, підкреслити в хім. рівнянні що відомо, що невідомо; скласти пропорцію …. Завдання з хімії для учнів 8 класів ( на період карантину з 21.04.-24.04.2020 року ). ( 23 квітня ) Тема: Хімічні властивості солей. І. Опрацювати параграф № 32; №2, 3 сторінка 122. 2. Передивитись відео – https://www.youtube.com/watch?v=oP7aJm3Donk; ( на укр.) https://www.youtube.com/watch?v=bsUVuMNRfkY; (на рос.) Законспектувати в робочі зошити з хімії головні висновки. 21.04.-24.04.2020 Тема: Солі. Кухонна сіль. І. Мотивація навчальної діяльності: Сьогодні ми продовжимо вивчення складних неорганічних сполук і більше познайомимося з солями. Ми добре знаємо кухонну сіль. Сіль – обов’язкова складова морської води, у тілі дорослої людини її міститься більше 200 г. Нестача солі в їжі впливає на наше здоров’я. Вважають, що масова загибель наполеонівських солдатів під час відступу з Москви, була зумовлена саме нестачею в їжі звичайнісінької, на наш погляд, солі. У давні часи за соляні джерела нерідко спалахували війни. Римські легіонери часів Цезаря частину платні отримували сіллю. Сіль заміняла гроші багатьом народам. У Китаї в XIII столітті, як свідчить Марко Поло, із кам’яної солі виготовляли монети. Та це лише кухонна сіль. Але ж є багато інших. Солі бувають білого, синього, червоного, зеленого кольорів. Вони можуть розчинятися у воді й бути нерозчинними. Серед них є корисні, а є й отруйні для людини. Але сьогодні більше дізнаємося про кухонну сіль. ІІ. Перегляд відео про кухонну сіль-https://drive.google.com/file/d/1oalK_ZBxTZM7-ZYwCZBPS9Txs3nwVpA4/view?usp=sharing; ІІІ.Самостійна робота на закріплення вивченого матеріалу: 1. Вкажіть валентність кислотного залишку борної кислоти Н3В03: а) один; б) два; в) три; г) чотири; д) п’ять; 2. Вкажіть речовини, з якими може реагувати хлоридна кислота: а) Сu,СuО; б) Zn, ZnO; в) Аg, КОН; 3. Вкажіть групу речовин, яка містить лише кислоти: a) H2Si03, NaCІ03, Н2С03; б) Н3Р04, HNO3, H2СО3; в) HCl, NaCl, H2S04; г) KCN, H2S, Na2S; д) HClO3, KCl03, HClO4.
в) H2S, H2Se, H2S04, r) HN02. H2S03, H2Si03;д) НР03,Н3Р04,Н3Р03.
б) має різкий запах ,обвуглює папір і деревину, вбирає воду з повітря; в) не змінює забарвлення фенолфталеїну, в’язка рідина, димить на повітрі; г) майже в два рази важча за воду, змінює забарвлення метилоранжу на рожевий, кисла на смак.
А. Mg+ НСl 1.CаSO4 і Н2О Б. Fe( OH)3+ HN03 2.AgCl і НNО3 В. AgNO3+ НСl 3.MgCl2 і Н2 Г. CaО+ H2S04 4.Fe(N03)3 і Н2О Запишіть хім. рівняння, розставити коефіцієнти.
|
![]()
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|