Середня загальноосвітня школа № 43 Дніпровської міської ради |
Меню сайта![]() Архив записей
|
Продовження завдань на сторінці: https://schooln43.at.ua/index/khimija_10_a_prodovzhennja/0-471
21-24.04.2020 Тема уроку; «Вітаміни» 1 Прочитати параграф 33 до стр 191. 2 Ознайомитися зі матеріалом Вітаміни (лат. vitae – життя та атіп – аміни) – біологічно активні речовини різної хімічної природи, необхідні в невеликих кількостях для нормального обміну речовин і життєдіяльності живих організмів. Нині відомо понад 20 вітамінів. Наука про вітаміни називається вітамінологією. Відкрито вітаміни в 1880 році російським ученим Μ. І. Луніним.
Різноманітність. За фізичними властивостями вітаміни поділяють на 2 групи: • а) жиророзчинні – ретинол (А), кальцифероли (D), токофероли (Е), аргінін, філохінон (К,) та ін; • б) водорозчинні– тіамін (В,), рибофлавін (В2), пантотенова кислота (В3), нікотинова кислота (В ), піридоксин (В6), біотин (В7), інозитол(В8), фолієва кислота (В9), параамінобензойна кислота (В10), холін (В11), ціанокобаламін (В12), аскорбінова кислота (С) та ін. За фізіологічною дією вітаміни поділяють на кілька груп: а) вітаміни, що підвищують загальну реактивність організму (Bt, В2, А, С); б) антигеморагічні (С, К) (речовини з кровоспинними властивостями); в) антианемічні (В12, С); г) антиінфекційні (С, А). Значення. Вітаміни є складовою кофакторів великої кількості складних ферментів, тому визначають майже усі процеси обміну речовин. Вони беруть участь у процесах фоторецепції (А), зсідання крові (К), всмоктування кальцію (D), підвищення імунної опірності (С) та ін. Таким чином, основною функцією вітамінів є регуляторна, їх відсутність або нестача в продуктах харчування є причиною виникнення порушень: гіповітаміноз (за нестачі вітаміну), авітаміноз (за повної відсутності вітаміну), поліавітаміноз (за нестачі чи відсутності кількох вітамінів) і гіпервітаміноз (за надлишку вітаміну). БІОЛОГІЯ+ Аскорбінова кислота C6H8O6, відносно проста органічна кислота, міститься у свіжих фруктах і овочах. Це безколірна кристалічні речовина, немає запаху, мас кислий смак, добре розчиняється у воді і руйнується при тривалому кип'ятінні, тому вимочування або переробка овочів знижує вміст у них вітаміну С. Велика кількість вітаміну С міститься в лимонах, плодах шипшини, червоного перцю, смородини, зеленої цибулі. Безхребетні, риби, птахи, морські свинки та примати не здатні її синтезувати, тому для них вона є необхідним харчовим чинником. Добова потреба людини в аскорбіновій кислоті досить велика – 63-105 мг. Нестача аскорбінової кислоти може привести до цинги. Наукова назва вітаміну С – антискорбутний – походить від латинської назви цинги (scorbutus). https://naurok.com.ua/prezentaciya-z-biologi-vitamini-51516.html 3 Виконати тест (легше не придумаєш) https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfKyxQ63tR3yZSkeCJ9s1SIC5CbdhHDEipBYrtQd-rNLGAgQQ/viewform?usp=sf_link 13-17.04.2020 Тема уроку: « Зв’язки між класами органічних сполук» 1 Прочитати параграф 32, переписати схему на стр 185 2 Ознайомитися зі матеріалом https://naurok.com.ua/prezentaciya-zv-yazki-mizh-klasami-organichnih-rechovin-156350.html 3 Виконати завдання А) ![]() Зробить перетворення Б) C2H6 - C2H4 - C2H5Cl - C4H10 - CO2 В) етан - хлоретан - етанол - етаналь - етанова кислота - хлоретанова кислота - аміноетанова кислота Відповіді надсилати karantindrozach@gmail.com, (з Прізвищем) 06-10.04 Тема уроку: «Штучні й синтетичні волокна» 1 Прочитати параграф 31. 2 Ознайомитися с матеріалом http://www.myshared.ru/slide/1245730/, зробити конспект слайду 3, 13 3 Виконати тест https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSehTAQymirPKtR8xb4FsQOUEU_TvTJkn478dqVQZC5Z0Abr8A/viewform?usp=sf_link 30.03.-03.04.2020 Тема уроку; «Каучуки, гума» 1 Прочитати параграф 30 2 Ознайомитися з матеріалом до 20 слайда, записати матеріал з 14,15, 16 слайда https://vseosvita.ua/library/prezentacia-kaucuk-guma-sinteticni-volokna-127025.html 3 Виконати тест https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe0e4exm1AfflIBBflZbisV6gCQch-hr4j6lFmU7KeiCQQyBQ/viewform?usp=sf_link https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe0e4exm1AfflIBBflZbisV6gCQch-hr4j6lFmU7KeiCQQyBQ/viewform?usp=sf_link 16-20.03.2020 Тема урока: « Полімери. Пластмаси»
|
![]()
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|