Меню сайта

ДНУ ім. Олеся Гончара
Фізика
13.04 -17.04
Тема: Взаємодія тіл. Імпульс. Закон збереження імпульсу
1. Вивчення нового матеріалу
1.1. Закон збереження імпульсу
https://www.youtube.com/watch?v=7hzrR2z-ttY
1.2.Імпульс тіла
https://www.youtube.com/watch?v=Fygkrn_UbnU
2. Розв'язування задач
2.1. Вправа № 36 1-3 п.
https://www.youtube.com/watch?v=h493MoYHBtA
3. Домашнє завдання
Опрацювати § 36,
Задача. Визначте імпульс космічного корабля масою 10 т, що рухається по орбіті зі швидкістю 7,8 км/с.

21.04 -24.04
Тема: Реактивний рух. Фізичні основи ракетної техніки.
Досягнення космонавтики   


1. Вивчення нового матеріалу.
https://www.youtube.com/watch?v=JEEzYq3YA9M
2. Розв'язування задач
https://www.youtube.com/watch?v=r4ACRiSaZA4&list=PLkmgM67YpdmH8cohf7Uf7xoSgN9g9puPJ
3. Домашнє завдання
    Прочитати § 37,
Визначте середню силу тиску на долоню під час стрільби з пістолета Макарова, якщо темп стрільби становить 30 пострілів за хвилину, маса кулі дорівнює 8 г, а швидкість, з якою вона вилітає зі стволу, – 315 м/с.


27.04 -30.04
Тема: Застосування законів збереження енергії та
імпульсу в механічних явищах

1. Вивчення нового матеріалу та розв'язування задач
https://www.youtube.com/watch?v=IOpX9qH_5S0
3. Домашнє завдання
Опрацювати § 38,
Задача. На якій висоті над поверхнею землі м’яч масою 350 г має потенціальну енергію 14 Дж?

04.05 -08.05
Тема: Фундаментальні взаємодії в природі
Межі застосування фізичних законів і теорій.
Фундаментальний характер законів збереження


1. Вивчення нового матеріалу та розв'язування задач
https://www.youtube.com/watch?v=ngmzyTTwdtg
Вправа № 39 1-3 п.
https://www.youtube.com/watch?v=puRIau50XH0
3. Домашнє завдання
Опрацювати § 39,
Задача. Визначте масу метеора, який рухається зі швидкістю 40 км/с і має кінетичну енергію 40 ГДж.

12.05 -15.05
Тема: Контрольна робота
1. Контрольна робота
1. Яка з поданих фізичних величин є скалярною? 1б
      а) прискорення                                                            
       б) швидкість руху
       в) імпульс                                                          
        г) енергія
2. З яким тілом слід пов’язати систему відліку, щоб вона була інерціальною? 1б
     а) хлопчик рухається дорогою прямолінійно з незмінною швидкістю     
      б) потяг набирає швидкістю          
     в) собака сповільнює свій рух                                                                             
     г) дівчинка гойдається на гойдалці
3. З яким прискоренням рухається тіло, якщо протягом 2 с швидкість його руху збільшується від 3 до 6 м/с? 1б
              а) 1,5 м/с2     
              б) 4,5 м/с2                                           
              в) 3 м/с2         
                      г) 6 м/с2.




4.Тіло рухається вздовж осі OX. На рис. наведено графік залежності проекції швидкості руху цього тіла від часу спостереження. Яка ділянка графіка відповідає рівноприскореному руху тіла?  2б
     а) ділянка АВ і СД                                                    
      б) ділянка ОА і АВ
     в) ділянка ОА і ВС                                                   
      г) ділянка ОА і СД
5. Тіло масою 100 г рухається під дією двох взаємно перпендикулярних сил значеннями 6 і 8 Н. Із яким прискоренням рухається тіло?  2б
        а) 0,1 м/с2                                                          
        б) 10 м/с2
        в) 100м/с2                                                         
         г) 1 м/с2

6. На підлозі ліфта стоїть валіза масою 20 кг. Ліфт починає рухатися вгору з прискоренням 2 м/с2. Чому дорівнює вага валізи? 2б
       а) 200 Н                                                            
        б) 240 Н
       в) 160 Н                                                           
        г) 40 Н
7. Тіло масою 2,5 кг рухається вздовж осі OX. Рівняння руху тіла має вигляд: x= 15+3t-t2.
Знайдіть кінетичну енергію тіла через 1,5 с після початку спостереження. 3б
       а) 45 Дж                                                           
        б) 0 Дж
       в) 1,5 Дж                                                           
        г) 4,5 Д


2. Домашнє завдання
Повторити § 38,39

18.05-22.05
Тема: Повторення з теми
«Рівноприскорений прямолінійний рух. Прискорення.
Швидкість рівноприскореного прямолінійного руху»
1. Розв'язування задач
Вправа № 28 1-4 п.
https://www.youtube.com/watch?v=2h37QvEiQlk
2. Домашнє завдання
Повторити§ 28

25.05-29.05
Тема: Повторення з теми
«Переміщення під час рівноприскореного прямолінійного руху.
Рівняння координати»
1. Розв'язування задач
Вправа № 29 4 п.
https://www.youtube.com/watch?v=kw2juIav6BM
Вправа № 29 5 п.
https://www.youtube.com/watch?v=lLqP7rLBJcM
2. Домашнє завдання
Повторити§ 29

 

Профиль

Національна дитяча гаряча лінія


1 2 3 ... 44 45 »

Дистанційне 13.04

 
Н А К А З

13  квітня   2021р.                                                                                № 38

Про подовження дистанційного
навчання у 5-11 класах
 
Подробнее

Вільні місця

 
Кількість вільних місць у закладі станом на 12.04.2021 року
 
Подробнее

60 років польоту

 
60 РОКІВ ПЕРШОГО ПОЛЬОТУ ЛЮДИНИ В КОСМОС
12 квітня в Україні святкують День працівників ракетно-космічної галузі та Міжнародний день авіації та космонавтики.
Подробнее

Шевченківські дні

 
Проведення  Шевченківських днів 2021 рік
 
Подробнее

Локдаун

 
Дистанційне навчання 5-11 класи
Подробнее

Година Землі

 
Година Землі, 27 березня
Подробнее

Служба

 
Дніпропетровська міська рада
Департамент соціальної політики
Комунальний заклад соціального захисту
"Центр соціальної підтримки дітей та сімей "Обійми"
Відділення "Служба підтримки сім'ї" інформує
Подробнее

Про проведення комплексної перевірки системи централізованого сповіщення

 
Звернення департаменту громадського порядку і цивільного захисту Дніпровської міської ради
Подробнее

Карантин 5-Б

 
До уваги!
Призупинення освітнього процесу у 5-Б класі у зв'язку з карантином з 17.03.2021р. по 21.03.2021р.
Подробнее

Вулиці мікрорайону

 
Шановні батьки, зверніть увагу!
Управлінням освіти Департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради
поновлено списки мікрорайонів шкіл АНД району.


  
                                                  
Подробнее