Середня загальноосвітня школа № 43 Дніпровської міської ради |
Меню сайта![]() Архив записей
|
Контрольна робота https://schooln43.at.ua/index/10_a_biologija_kontrolna_robota/0-507
Тема уроку: « Цікава біологія» 1 Ознайомитися з матеріалом https://www.youtube.com/watch?v=CMnxfaeDxq4 https://www.youtube.com/watch?v=Ty1vT-SP0uA https://www.youtube.com/watch?v=zCsfnZ2uNFc https://www.youtube.com/watch?v=sNBmN360rAc 12-15.05.2020 Тема уроку: «Етапи ембріонального розвитку людини» 1 Прочитати параграф 50,51,52 2 Ознайомитися зі матеріалом https://www.youtube.com/watch?v=YWIg5U99cuw 3 Виконати тест https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdegk-JXR0ihU8-H2PF_zmAk-u_VA7DWx_Z8Z5eMhG2gAOCfQ/viewform?usp=sf_link 04-08.05.2020 Тема уроку: «Порушення клітинного циклу. Гаметогенез» 1 Прочитати параграф 48, 49, малюнок 49.1 ті 49.2 перемалювати в зошит. 2 Ознайомитися зі матеріалом https://naurok.com.ua/prezentaciya-tema-prichini-porushennya-klitinnogo-ciklu-ta-hni-naslidki-161516.html https://www.youtube.com/watch?v=2cFzM3YO3io https://naurok.com.ua/prezentaciya-statevi-klitini-osoblivosti-gametogenezu-u-lyudini-118845.html 3 Виконати тест https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfm1cNw02nfTnHPc54ezbEClZfNSRRwVaHgxad1V4DZr64VcQ/viewform?usp=sf_link 27-30.04.2020 Тема уроку: Способи розмноження клітин. Ріст і розвиток клітин. 1 прочитати параграф 46,47 2 Ознайомитися зі матеріалом https://naurok.com.ua/prezentaciya-tema-rist-i-rozmnozhennya-klitini-59172.html https://naurok.com.ua/prezentaciya-klitinniy-cikl-mitoz-140727.html https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-rist-i-rozvitok-klitin-ta-chinniki-scho-na-nogo-vplivayut-175592.html 3 Виконати тест https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSf7eT6wMbzph3JGJdzFo_2WWw7WaPxpdFkWzE7Tw_GOPI-7VQ/viewform?usp=sf_link 21-24.04.2020 Тема уроку: « Процеси регенерації» 1 Прочитати параграф 43,44,45 2 Ознайомитися зі матеріалом https://naurok.com.ua/prezentaciya-osoblivosti-procesiv-regeneraci-organizmu-lyudini-106972.html заповнити таблицю 19 слайду 3 Виконати тест https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeJ5ZXMnyH9xsTckCXmPpddyCvKWHNHOXhRoP-BhkRtk0qLnQ/viewform?usp=sf_link 13-17.04.2020 Тема уроку: « Репродукція, як механізм існування видів 1 Прочитати параграф 42, 46 2 Ознайомитися с матеріалом https://naurok.com.ua/prezentaciya-individualniy-rozvitk-tvarin-94976.html https://naurok.com.ua/prezentaciya-reprodukciya-yak-mehanizm-zabezpechennya-bezperervnosti-isnuvannya-vidiv-106457.html зробити конспект слайдів 7,15. Заповнити таблицю слайду 20 3 Дати визначення мейозу, та зробити малюнок 46.1, на стр 169 4 виконати тест https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc5jG47ng8M1OjBb16H-fFDQeZTFof1EbAHx09FtIWQ_301iQ/viewform?usp=sf_link Тема уроку: « Лікування та профілактика спадкових хвороб» 1 Прочитати параграф 41 2 Ознайомитися с матеріалом https://www.youtube.com/watch?v=KxSM7YDr-WQ https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-z-temi-diagnostika-spadkovih-zahvoryuvan-lyudini-97780.html 3 Дати визначення Генна терапія , Трансплантація, Замісна терапія 4 Намалювати в зошиті схему 41.1 ![]() 5 Ознайомитися с Практичної роботою № 2. Будемо виконувати в класі Тема уроку: «Репродукція» 1 прочитати параграф 42 2 Намалювати схему в зошиті Дописати в схему приклади 3 Ознайомитися с матеріалом https://naurok.com.ua/prezentaciya-reprodukciya-yak-mehanizm-zabezpechennya-bezperervnosti-isnuvannya-vidiv-106457.html 4 виконати тест https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfln9DxLeeEDYTYnvg4MqSO9R_OAA3_DLOrRRU_px1QnMKfCg/viewform?usp=sf_link 30.03.-03.04.2020 Тема уроку: « Медична генетика. Спадкові хвороби людини. Діагностика» 1 Прочитати параграф 39. 40 2 Ознайомитися с матеріалом, зробить конспект 5, 6 слайду, заповнить таблицю
https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-genetichni-hvorobi-lyudini-41536.html 3 Ознайомитися с матеріалом, зробить конспект 10. 15 слайду https://naurok.com.ua/prezentaciya-ponyattya-pro-onkogenni-faktori-ta-onkologichni-zahvoryuvannya-109834.html 4 Виконати тест https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdjNcqkpZ0f-ybesXB-75KNn3gDi_9Zu7sF4OZbXm4CLd5Gdg/viewform?usp=sf_link 16-20.03.2020 Тема уроку «Закономірності розподілу алелів в популяціях. Особливості генофонду людських спільнот»
Реєструються: • домінантні мутації, що чітко відрізняються від норми; • хромосомні аномалії на основі цитогенетичних обстежень новонароджених; • частоти мутацій у білках сироватки крові; • частоти хромосомних аберацій або сестринських хроматидних обмінів у культурі лімфоцитів периферичної крові. Звертають увагу на синдроми: Дауна, Патау, Едвардса та інші, а також на вади: аненцефалію, спинномозкову грижу, щілини губи та піднебіння тощо. Однак рецесивні мутації при цьому залишаються поза увагою. Реєстри генетичної патології, що створюються, містять відомості про рівень уроджених аномалій та їх частоту. Головні завдання генетичного моніторингу полягають у визначенні темпу мутаційного процесу у населення; розрахунку генетичного вантажу і шкоди для здоров’я у зв’язку з цим. 2. Особливості генофонду людських спільнот та чинники, які впливають на їх формування Генофонд людини — це сукупність усіх генів у загальній популяції людини як біологічного вигляду (гени всіх живих на Землі людей). Особливості генофонду людини: • глибоке диференціювання або неоднорідність генотипів за збереження загальної сукупності генів; • залежність генофонду сучасної людини від генофонду її предків; • генетична цілісність генофонду; • генетичний вантаж (спадкові патології). Генофонд людства поступово змінюється в результаті природного відбору. Більш пристосовані люди (генотипи) частіше виживають і залишають потомство. Всі чотири особливості генофонду складають основу геномного та репродуктивного здоров’я людини. 3. Закономірності розподілу алелів у популяціях Закономірності розподілу алелів у популяції вивчають за допомогою популяційно-статистичного методу. Для популяції існують певні співвідношення частот алельних генів, які описує закон Харді-Вайнберга. Формулюється він так: припустимо, що в певній популяції частоти двох алелів А та В дорівнюють, відповідно, p та q (p + q = 1). Припустимо також, що схрещування та репродукція за даним локусом є випадковими. Тоді частоти алелів будуть залишатися постійними, а відносні частоти генотипів АА, АВ та ВВ становитимуть, відповідно, p2, 2pq та q2, тобто є членами розкладання біноміального виразу (p + q)2. Для аутосомних генів за відсутності порушень зазначених умов ця пропорція зберігається в усіх наступних поколіннях. Закон Харді-Вайнберга є дійсним або може порушуватися за таких умов: 1) Схрещування має бути випадковим. 2) Шлюби між близькими родичами збільшують у популяції кількість гомозигот. 3) Співвідношення Харді-Вайнберга може порушуватися нещодавніми міграціями. 4) Іноді співвідношення генних частот порушує відбір. 5) Відхилення з’являється, якщо популяція є сумішшю субпопуляцій, що лише частково схрещуються між собою, а випадкове схрещування відбувається лише всередині субпопуляцій і частоти генів різняться. 3) Додатковий матеріал. Презентація https://naurok.com.ua/prezentaciya-osoblivosti-genofondu-lyudskih-spilnot-118327.html 4) Дати відповіді, сфотографувати и надіслати на karantindrozach@gmail.com 1. Як відбувається генетичний моніторинг у людських спільнотах? Що саме реєструється? 2. Як використовуються дані генетичного моніторингу? 3. Які особливості генофонду людських спільнот? 4. Які закономірності розподілу алелів у популяціях? Чи діють вони в популяціях людини? |
![]()
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|