Середня загальноосвітня школа № 43 Дніпровської міської ради |
Меню сайта![]() Архив записей
|
Шановні батьки та діти, заповніть форму зворотнього зв'язку:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSf1f8jYmlVfJOJ8sMcqa5Y2wY-PDymj_9L4B8sqG29JS_wsCQ/viewform?usp=sf_linkФізична культура https://schoo43fizkul.blogspot.com/p/blog-page.html Завдання на 25-29.05.2020 за посиланням https://schooln43.at.ua/index/2_b_25_29_05_2020/0-510 Завдання на 18-22.05.2020 за посиланням https://schooln43.at.ua/index/2_b_18_22_05_2020/0-494 Завдання на 12-15.05.2020 за посиланням https://schooln43.at.ua/index/2_b_12_15_05_2020/0-484 Завдання на 04-08.05.2020 за посиланням https://schooln43.at.ua/index/2_b_04_08_05_2020/0-472 Завдання на 27-30.04.20202 за посиланням https://schooln43.at.ua/index/2_b_27_30_04_2020/0-465 Завдання на 21-24.04.2020 за посиланням https://schooln43.at.ua/index/2_b_21_24_04_2020/0-453 Завдання на 13-17.04.2020 за посиланням https://schooln43.at.ua/index/2_b_13_17_04/0-446 Завдання на 06-10.04.2020 за посиланням https://schooln43.at.ua/index/2_b_06_10_03/0-434 та https://schooln43.at.ua/index/06_04_10_04/0-435 Завдання на 30.03-03.04 за посиланням https://schooln43.at.ua/index/2_b_30_03_03_04/0-421 https://schooln43.at.ua/index/angl_mova_2_b/0-309 - Англ. мова https://karantinmisteztvo.blogspot.com/ Музика https://schooln43.at.ua/index/dizajn_i_tekhnologiji_2_b/0-316 - Дизайн https://schooln43.at.ua/index/informatika_2_b/0-317 - Інформатика https://schooln43.at.ua/index/jads_2_b/0-318 - ЯДС Мистецтво 2-Б З 16.03-20.03 Відео поетапного малювання вербових котиків. https://www.youtube.com/watch?v=cpCogsu8SoE Українська мова 2-Б матеріали для навчання з 16.03-20.03 1)Перевірна робота з української мови для 2 класу з теми «Числівник» https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfEGRCIuiIHugnedVJJtaUlO2yigPA7t2LHj5hWapwW2Heyvg/viewform?usp=sf_link 2)Перевірна робота з української мови для 2 класу з теми «Службові слоа» https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScML8QsJPQ-9iZjXCdwu0eSHddqc9uVbAylqeNrqRy5CopplQ/viewform?usp=sf_link 3)Тема «Речення. Ознаки речення.» Речення виражає закінчену думку. Слова в реченні зв’язані між собою. ![]() ![]() Речення , у якому про щось розповідається або повідомляється,називається розповідним. У кінці розповідного речення ставимо крапку. Інтонація в кінці такого речення знижується. 4)Презентації до теми «Речення», «Розповідні речення». https://ppt-online.org/169812 https://ppt-online.org/169804 5)Перевірна робота до теми «Речення» https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScONnn6KL9lIb4_5MCorJ8K3lViQFM1h0ivxoosg-4inFjvQA/viewform?usp=sf_link Д/З: Виконати письмово : впр.205, 206 повністю(разом з будинком),207, 209 повністю(разом з будинком). Математика 2-Б З 16.03-20.03 (Робота з підручником стр.95-98) 1)Тема: «Задачі в прямій і непрямій формі» с.95 Існують задачі на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць, які сформульовані в прямій формі, а є задачі, у яких різницеве відношення сформульовано непрямо. Перейдіть на посилання та перегляньте відео. https://www.youtube.com/watch?time_continue=3&v=jyDRrsRZom8&feature=emb_logo https://youtu.be/z0VGfjb5v1E Словничок до відео: Простые задачи в коственой форме- прості задачі у непрямій формі. Сложение- додаваня. Вычетание- віднімання. Условие- умова. ![]() Задачі на збільшення, зменшення числа на декілька одиниць у прямій і непрямій формі
1.Задача на збільшення числа на декілька одиниць у прямій формі. Питання сформульовано чітко, «що на нижній полиці на 1 капелюх більше». ![]() 2.Задача на зменшення числа на декілька одиниць у прямій формі. ![]() У змаганнях з бігу приймало участь 8 хлопчиків, а дівчат – на 4 менше. Скільки дівчат змагалось з бігу? Х. – 8 Д. – ?, на 4 м. ![]() 8 – 4 = 4 (д.) 3.На збільшення у непрямій формі. Питання сформульовано не чітко «це на 3 менше,ніж лисиць». ![]() У зоопарку проживає 2 вовків, а це на 3 менше, ніж лисиць. Скільки лисиць проживає у зоопарку? В. – 2,це на 3 м. Л. – ? 2 + 3 = 5 (л.) 4.На зменшення у непрямій формі: ![]() У хлопчика було 7 іграшкових автомобілів, а це на 2 більше, ніж іграшкових літаків. Скільки літаків було у хлопчика? Авт. – 7, це на 2 б. Л. – ? ![]() 7 – 2 = 5 (л.) 2)Тема: « Порівняння математичних виразів виду 45+6<90-7» Переглянути відео https://youtu.be/R9jnt8RoW8M Для того, щоб порівнювати математичні вирази виду 45+6<90-7. Спочатку треба знайти значення виразу 45+6, 51 можна записати над виразом 45+6. Далі знаходимо значення виразу 90-7, 83 записуємо над виразом 90-7. Тепер між виразами ставимо відповідний знак ˃ ˂. 3)Тема: «Прийом округлення» - Пригадайте, які числа називають круглими? Наведіть приклади. 10 36 20 50 54 40
Якщо число закінчується цифрами 1,2, 3, 4 то округлюють його до меншого круглого числа. А якщо число закінчується цифрами 5, 6, 7, 8,9 то округлюють до більшого круглого числа. ![]() Дане відео містить зразки додавання і віднімання чисел різними способами. https://youtu.be/pr9qD59YfNo https://youtu.be/Nw_FvsBZZJM Усний рахунок https://youtu.be/boqYJDgS9e8 Математичний диктант https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdZmJ99ra0ADSdBqDCTpQ_6JrRqEsYcUA1ETfsXyJiVLY4qEA/viewform?usp=sf_link Перевірка математичних знань. https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScDm7MA9iCsR1QAT5W9pvYTR_dzLnplRLFkCbfOHDIyzfYjxA/viewform?usp=sf_link Д/З: розв’язати письмово с.95 №3,с. 97 №4(весь),с 98 №3(усно), с.98 №4(весь); Читання 2-Б матеріали для навчання з 16.03-20.03 робота з підручником с.120-123 1)Перевірна робота за біографією та творами Т.Г.Шевченка. https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfLKAjyKx8HXiDx7Xeva1-ArQG_j6YBmk3f36QwXL0KJKln_g/viewform?usp=sf_link 2)Матеріали для роботи з підручником с.120-121 Організованість — це якість особистості, що характеризує здатність розумно планувати і впорядковувати свою діяльність. Для її формування потрібно: дотримуватися певного порядку, що сприяє успіху діяльності; планувати свої дії і розумно їх чергувати; раціонально розподіляти час; навчитися вносити в свою діяльність певну організацію при зміні обставин; не братися за кілька справ відразу; завжди виконувати свої обіцянки; суворо додержувати режиму дня. Дисциплінованість — це свідоме підкорення своєї поведінки суспільно прийнятим нормам, певному порядку. Для формування дисциплінованості потрібно: усвідомити значення суспільних вимог, необхідність виконання норм і правил поведінки; не допускати негативних вчинків, дисципліновано поводитися в будь-яких ситуаціях; щоденно проводити оцінку й аналіз своєї поведінки, дбати про її поліпшення. КЛЮЧОВІ НАВИЧКИ ДЛЯ УСПІШНОГО НАВЧАННЯ ![]() Ніколи не рано й не пізно допомогти дитині розвинути комплекс навичок, необхідних для досягнення успіху у шкільному навчанні. Успіх залежить не тільки від кількості гарних оцінок та виконаних домашніх завдань, а й у вмінні організувати своє навчання! 1. Організаційні навички Для того щоби бути успішними в навчанні, діти повинні бути організованими, при цьому неважливо, іде мова про необхідність пошуку потрібних матеріалів для виконання завдання чи треба не забути принести додому свої підручники. У багатьох дітей проблеми навчання пов’язані, швидше за все, з недоліком організації, ніж з відсутністю інтелектуальних здібностей. Поради, як допомогти дитині стати більш організованою: • Складіть список речей, які ваша дитина щодня повинна відносити у школу та приносити назад додому. Повісьте першу копію перед вхідними дверима, а іншу покладіть в її шкільний рюкзак. Перевіряйте його щодня, щоб упевнитися, що вона виконує всі пункти списку. • Дізнайтесь, наскільки добре, вчасно та в повному обсязі дитина виконує домашню роботу, як вона веде шкільні зошити. Потім разом розробіть систему виконання домашньої роботи – таку, яка їй сподобається, яку, відповідно, їй захочеться застосовувати на практиці. • Купуйте разом з дитиною приладдя, які допоможуть їй стати більш організованою, наприклад, папки, швидкозшивачі тощо. 2. Навички тайм-менеджменту Планування достатньої кількості часу на виконання завдань може бути важким завданням для вашого маленького учня. Навіть коли дітям дається цілий тиждень на написання реферату, багато хто з них починають працювати над завданням лише ввечері напередодні дня здачі. Навчання вміти організовувати час у продуктивні блоки вимагає практики й досвіду. Поради про те, як допомогти дитині навчитися краще управляти своїм часом: • Плануйте виконання завдань на місяць. Починайте з виконання найбільших завдань, розбиваючи їх на більш дрібні частини для щовечірнього виконання. • Допоможіть дитині відстежити, скільки часу вона витрачає на виконання домашніх завдань щотижня, щоб вона могла зрозуміти, як розділити цей час на керовані відрізки. • Разом визначте час для виконання домашніх завдань вечорами й допомагайте дитині дотримуватися цього графіка. • Якщо ввечері часу не вистачає, допоможіть дитині знайти інші можливості для виконання шкільних завдань, наприклад, уранці, під час самостійної підготовки у школі або у вихідні дні. 2) Весна очима художників https://gallery101.com.ua/spring-in-art/ https://naurok.com.ua/post/vesna-25-tizhden-nush-dodatkovi-materiali-ta-rekomendaci 3) Вірш К.Перелісної «Весна й зима» https://ukrlit.net/biography/perelisna.html 4)Н.Забіла «Квітень» https://dovidka.biz.ua/natalya-zabila-biografiya-skorocheno/ 5) Перевірна робота. https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfrz_aQDwS0zcZLzt40WX1pCa-0tL4Pv0rDHvOp1vj34U492g/viewform?usp=sf_link 6) Д/З: стр.120-123, з.с. 42 |
![]()
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|