Меню сайта

ДНУ ім. Олеся Гончара
Шановні батьки та діти, заповніть форму зворотнього зв'язку:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSf1f8jYmlVfJOJ8sMcqa5Y2wY-PDymj_9L4B8sqG29JS_wsCQ/viewform?usp=sf_linkФізична культура https://schoo43fizkul.blogspot.com/p/blog-page.html
Завдання на 25-29.05.2020 за посиланням https://schooln43.at.ua/index/2_b_25_29_05_2020/0-510
Завдання на 18-22.05.2020 за посиланням https://schooln43.at.ua/index/2_b_18_22_05_2020/0-494
Завдання на 12-15.05.2020 за посиланням https://schooln43.at.ua/index/2_b_12_15_05_2020/0-484
Завдання на 04-08.05.2020 за посиланням https://schooln43.at.ua/index/2_b_04_08_05_2020/0-472
Завдання на 27-30.04.20202 за посиланням https://schooln43.at.ua/index/2_b_27_30_04_2020/0-465
Завдання на 21-24.04.2020 за посиланням https://schooln43.at.ua/index/2_b_21_24_04_2020/0-453
Завдання на 13-17.04.2020 за посиланням https://schooln43.at.ua/index/2_b_13_17_04/0-446
Завдання на 06-10.04.2020 за посиланням https://schooln43.at.ua/index/2_b_06_10_03/0-434 та https://schooln43.at.ua/index/06_04_10_04/0-435
Завдання на 30.03-03.04 за посиланням https://schooln43.at.ua/index/2_b_30_03_03_04/0-421
https://schooln43.at.ua/index/angl_mova_2_b/0-309 - Англ. мова
https://karantinmisteztvo.blogspot.com/ Музика
https://schooln43.at.ua/index/dizajn_i_tekhnologiji_2_b/0-316 - Дизайн
https://schooln43.at.ua/index/informatika_2_b/0-317 - Інформатика
https://schooln43.at.ua/index/jads_2_b/0-318 - ЯДС



Мистецтво 2-Б
З 16.03-20.03
        Відео поетапного  малювання вербових котиків.
https://www.youtube.com/watch?v=cpCogsu8SoE

Українська мова 2-Б
матеріали для навчання з 16.03-20.03

1)Перевірна робота з української мови для 2 класу з теми «Числівник»
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfEGRCIuiIHugnedVJJtaUlO2yigPA7t2LHj5hWapwW2Heyvg/viewform?usp=sf_link
2)Перевірна робота з української мови для 2 класу з теми «Службові слоа»
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScML8QsJPQ-9iZjXCdwu0eSHddqc9uVbAylqeNrqRy5CopplQ/viewform?usp=sf_link
3)Тема «Речення. Ознаки речення.»
       Речення виражає закінчену думку. Слова в реченні  зв’язані між собою.

Речення , у якому про щось розповідається або повідомляється,називається розповідним. У кінці розповідного речення ставимо крапку. Інтонація в кінці такого речення знижується.
4)Презентації до теми «Речення», «Розповідні речення».
https://ppt-online.org/169812
https://ppt-online.org/169804
5)Перевірна робота до теми «Речення»
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScONnn6KL9lIb4_5MCorJ8K3lViQFM1h0ivxoosg-4inFjvQA/viewform?usp=sf_link
Д/З: Виконати письмово : впр.205, 206 повністю(разом з будинком),207, 209 повністю(разом з будинком).

Математика 2-Б
З 16.03-20.03
(Робота з підручником стр.95-98)
1)Тема: «Задачі  в прямій і непрямій формі» с.95
         Існують задачі на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць, які  сформульовані в прямій формі, а є задачі, у яких різницеве відношення сформульовано непрямо. Перейдіть на посилання та перегляньте відео.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=3&v=jyDRrsRZom8&feature=emb_logo
https://youtu.be/z0VGfjb5v1E
Словничок  до відео:
Простые задачи в коственой форме- прості задачі у непрямій формі.
Сложение- додаваня.
Вычетание- віднімання.
Условие- умова.
Задачі на збільшення, зменшення числа на декілька одиниць у прямій і непрямій формі
 

1.Задача на збільшення числа на декілька одиниць у прямій формі. Питання сформульовано чітко, «що на нижній полиці на 1 капелюх більше».
В магазині на верхній полиці лежало 7 капелюхів, а на нижній – на 1 капелюх більше. Скільки капелюхів лежало на нижній полиці?
2.Задача на зменшення числа на декілька одиниць у прямій формі.
https://ok-t.ru/studopediaru/baza5/523649490956.files/image334.jpg 
У змаганнях з бігу приймало участь 8 хлопчиків, а дівчат – на 4 менше. Скільки дівчат змагалось з бігу?
 Х. – 8          
Д. – ?, на 4 м. https://ok-t.ru/studopediaru/baza5/523649490956.files/image335.gif
8 – 4 = 4 (д.)
 3.На збільшення у непрямій формі. Питання сформульовано не чітко «це на 3 менше,ніж лисиць».
https://ok-t.ru/studopediaru/baza5/523649490956.files/image337.jpg 
      У зоопарку проживає 2 вовків, а це на 3 менше, ніж лисиць. Скільки лисиць проживає у зоопарку?
   В. – 2,це на 3 м.
Л. – ?
2 + 3 = 5 (л.)
4.На зменшення у непрямій формі:
https://ok-t.ru/studopediaru/baza5/523649490956.files/image340.jpg
 У хлопчика було 7 іграшкових автомобілів, а це на 2 більше, ніж іграшкових літаків. Скільки літаків було у хлопчика?
 Авт. – 7, це на 2 б.
Л. – ? https://ok-t.ru/studopediaru/baza5/523649490956.files/image341.gif
7 – 2 = 5 (л.)
2)Тема: « Порівняння математичних виразів виду 45+6<90-7»
Переглянути відео
https://youtu.be/R9jnt8RoW8M
  Для того, щоб порівнювати математичні вирази виду 45+6<90-7. Спочатку треба знайти значення виразу 45+6, 51 можна записати над виразом 45+6. Далі знаходимо значення виразу 90-7, 83 записуємо над виразом 90-7. Тепер між виразами ставимо відповідний знак ˃ ˂.
3)Тема: «Прийом округлення»
       - Пригадайте, які числа називають круглими? Наведіть приклади.
10       36           20         50             54       40
  • Серед запропонованих назвіть круглі числа.
  • Які числа зайві?
  • Яке найближче кругле число до числа 36?
  • Яке найближче кругле число до числа 54?
Ось такий процес наближення числа до ближчого круглого числа називається прийомом округлення. Щоб завжди правильно округлювати числа існує правило:
          Якщо число закінчується цифрами 1,2, 3, 4 то округлюють його до меншого круглого числа.
            А якщо число закінчується цифрами 5, 6, 7, 8,9 то округлюють до більшого круглого числа.

https://skvor.info/publications/articles/img/3/13.png


Дане відео містить зразки додавання і віднімання чисел різними способами.
https://youtu.be/pr9qD59YfNo
https://youtu.be/Nw_FvsBZZJM
Усний рахунок
https://youtu.be/boqYJDgS9e8
Математичний диктант
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdZmJ99ra0ADSdBqDCTpQ_6JrRqEsYcUA1ETfsXyJiVLY4qEA/viewform?usp=sf_link
Перевірка математичних знань.
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScDm7MA9iCsR1QAT5W9pvYTR_dzLnplRLFkCbfOHDIyzfYjxA/viewform?usp=sf_link

Д/З: розв’язати письмово с.95 №3,с. 97 №4(весь),с 98 №3(усно),
с.98 №4(весь);

Читання 2-Б
матеріали для навчання з 16.03-20.03
робота з підручником с.120-123
1)Перевірна робота за біографією та творами Т.Г.Шевченка.

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfLKAjyKx8HXiDx7Xeva1-ArQG_j6YBmk3f36QwXL0KJKln_g/viewform?usp=sf_link


2)Матеріали для роботи з підручником с.120-121

Організованість — це якість особистості, що харак­теризує здатність розумно планувати і впорядковувати свою діяльність. Для її формування потрібно:
дотримуватися певного порядку, що сприяє успіху дія­льності;
планувати свої дії і розумно їх чергувати;
раціонально розподіляти час;
навчитися вносити в свою діяльність певну організацію при зміні обставин;
не братися за кілька справ відразу;
завжди виконувати свої обіцянки;
суворо додержувати режиму дня.
Дисциплінованість — це свідоме підкорення своєї поведінки суспільно прийнятим нормам, певному поряд­ку. Для формування дисциплінованості потрібно:
усвідомити значення суспільних вимог, необхідність виконання норм і правил поведінки;
не допускати негативних вчинків, дисципліновано поводитися в будь-яких ситуаціях;
щоденно проводити оцінку й аналіз своєї поведінки, дбати про її поліпшення.


КЛЮЧОВІ НАВИЧКИ ДЛЯ УСПІШНОГО НАВЧАННЯ
http://www.pl.kpi.ua/wp/wp-content/uploads/2018/02/cartoon-kids-reading-book-illustration-50763280.jpg
Ніколи не рано й не пізно допомогти дитині розвинути комплекс навичок, необхідних для досягнення успіху у шкільному навчанні. Успіх залежить не тільки від кількості гарних оцінок та виконаних домашніх завдань, а й у вмінні організувати своє навчання!
1. Організаційні навички
Для того щоби бути успішними в навчанні, діти повинні бути організованими, при цьому неважливо, іде мова про необхідність пошуку потрібних матеріалів для виконання завдання чи треба не забути принести додому свої підручники. У багатьох дітей проблеми навчання пов’язані, швидше за все, з недоліком організації, ніж з відсутністю інтелектуальних здібностей.
Поради, як допомогти дитині стати більш організованою:
• Складіть список речей, які ваша дитина щодня повинна відносити у школу та приносити назад додому. Повісьте першу копію перед вхідними дверима, а іншу покладіть в її шкільний рюкзак. Перевіряйте його щодня, щоб упевнитися, що вона виконує всі пункти списку.
• Дізнайтесь, наскільки добре, вчасно та в повному обсязі дитина виконує домашню роботу, як вона веде шкільні зошити. Потім разом розробіть систему виконання домашньої роботи – таку, яка їй сподобається, яку, відповідно, їй захочеться застосовувати на практиці.
• Купуйте разом з дитиною приладдя, які допоможуть їй стати більш організованою, наприклад, папки, швидкозшивачі тощо.
2. Навички тайм-менеджменту
Планування достатньої кількості часу на виконання завдань може бути важким завданням для вашого маленького учня. Навіть коли дітям дається цілий тиждень на написання реферату, багато хто з них починають працювати над завданням лише ввечері напередодні дня здачі. Навчання вміти організовувати час у продуктивні блоки вимагає практики й досвіду.
Поради про те, як допомогти дитині навчитися краще управляти своїм часом:
• Плануйте виконання завдань на місяць. Починайте з виконання найбільших завдань, розбиваючи їх на більш дрібні частини для щовечірнього виконання.
• Допоможіть дитині відстежити, скільки часу вона витрачає на виконання домашніх завдань щотижня, щоб вона могла зрозуміти, як розділити цей час на керовані відрізки.
• Разом визначте час для виконання домашніх завдань вечорами й допомагайте дитині дотримуватися цього графіка.
• Якщо ввечері часу не вистачає, допоможіть дитині знайти інші можливості для виконання шкільних завдань, наприклад, уранці, під час самостійної підготовки у школі або у вихідні дні.

2) Весна очима художників
https://gallery101.com.ua/spring-in-art/
https://naurok.com.ua/post/vesna-25-tizhden-nush-dodatkovi-materiali-ta-rekomendaci
3) Вірш К.Перелісної «Весна й зима»
https://ukrlit.net/biography/perelisna.html
4)Н.Забіла «Квітень»
https://dovidka.biz.ua/natalya-zabila-biografiya-skorocheno/
5) Перевірна робота.
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfrz_aQDwS0zcZLzt40WX1pCa-0tL4Pv0rDHvOp1vj34U492g/viewform?usp=sf_link
6) Д/З: стр.120-123, з.с. 42

 

Профиль

Національна дитяча гаряча лінія


1 2 3 ... 40 41 »

Привітання

 
Привітання начальника управління освіти Оксани Салогуб з завершенням навчального року.
Подробнее

Останній дзвоник

 
29.05.2020 року  у нашій школі відбулося свято "Останнього дзвоника".

Пропонуємо вам приєднатися до нас, та переглянути, як це відбувалося :)
 
Подробнее

Останній дзвінок

 
Дистанційне привітання з останнім дзвоником від директорів шкіл м. Дніпра
Подробнее

День Вишиванки

 
З днем вишиванки, друзі!
Традиційно в Україні цей день відзначається в третій четвер травня. Цьогоріч – День вишиванки припадає на 21 травня. День вишиванки – поки ще не офіційне і відносно нове народне свято, покликане сприянню єдності і культурного відродження всього багатонаціонального українського народу.
Подробнее

карантин

 
Кабмін ввів адаптивний карантин.

Він триватиме з 22 травня по 22 червня. Тепер заходи карантину будуть регулюватися в регіонах в залежності від епідеміологічної ситуації.
Подробнее

Графік проведення ЗНО-2020

 
Графік проведення ЗНО-2020
Подробнее

ЗНО 2020

 

ЗНО-2020: термометрія, маски, антисептики та дистанція

Головний санітарний лікар оприлюднив вимоги до протиепідеміологічних заходів при проведенні зовнішнього незалежного оцінювання та вступних іспитів до магістратури.
Подробнее

Новини

 
Доброго ранку, країно! ☀️

Ми знаємо, що ви радієте чудовій погоді, сонцю та свіжому повітрю.

Та, щоб і далі відчувати всі принади адаптивного режиму і крок за кроком повертатись до звичного способу життя, ви маєте чітко усвідомлювати, що небезпека зараження все ще існує, а тому маска і рукавички – це ваші постійні супутники всюди, де б ви не були.

Бережіть себе та близьких!
Подробнее

День сім'ї

 
Подробнее

карантин

 
Доброго ранку, країно!

Зараз надзвичайно важливо нам усім залишатися відповідальними. Не думати, що послаблення карантину — це привід забути про всі запобіжні заходи.
Ще не час знімати маски та збиратися компаніями.

 
Подробнее