Меню сайта

ДНУ ім. Олеся Гончара
Шановні батьки та діти, заповніть форму зворотнього зв'язку:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSf1f8jYmlVfJOJ8sMcqa5Y2wY-PDymj_9L4B8sqG29JS_wsCQ/viewform?usp=sf_linkФізична культура https://schoo43fizkul.blogspot.com/p/blog-page.html
Завдання на 25-29.05.2020 за посиланням https://schooln43.at.ua/index/2_b_25_29_05_2020/0-510
Завдання на 18-22.05.2020 за посиланням https://schooln43.at.ua/index/2_b_18_22_05_2020/0-494
Завдання на 12-15.05.2020 за посиланням https://schooln43.at.ua/index/2_b_12_15_05_2020/0-484
Завдання на 04-08.05.2020 за посиланням https://schooln43.at.ua/index/2_b_04_08_05_2020/0-472
Завдання на 27-30.04.20202 за посиланням https://schooln43.at.ua/index/2_b_27_30_04_2020/0-465
Завдання на 21-24.04.2020 за посиланням https://schooln43.at.ua/index/2_b_21_24_04_2020/0-453
Завдання на 13-17.04.2020 за посиланням https://schooln43.at.ua/index/2_b_13_17_04/0-446
Завдання на 06-10.04.2020 за посиланням https://schooln43.at.ua/index/2_b_06_10_03/0-434 та https://schooln43.at.ua/index/06_04_10_04/0-435
Завдання на 30.03-03.04 за посиланням https://schooln43.at.ua/index/2_b_30_03_03_04/0-421
https://schooln43.at.ua/index/angl_mova_2_b/0-309 - Англ. мова
https://karantinmisteztvo.blogspot.com/ Музика
https://schooln43.at.ua/index/dizajn_i_tekhnologiji_2_b/0-316 - Дизайн
https://schooln43.at.ua/index/informatika_2_b/0-317 - Інформатика
https://schooln43.at.ua/index/jads_2_b/0-318 - ЯДС



Мистецтво 2-Б
З 16.03-20.03
        Відео поетапного  малювання вербових котиків.
https://www.youtube.com/watch?v=cpCogsu8SoE

Українська мова 2-Б
матеріали для навчання з 16.03-20.03

1)Перевірна робота з української мови для 2 класу з теми «Числівник»
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfEGRCIuiIHugnedVJJtaUlO2yigPA7t2LHj5hWapwW2Heyvg/viewform?usp=sf_link
2)Перевірна робота з української мови для 2 класу з теми «Службові слоа»
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScML8QsJPQ-9iZjXCdwu0eSHddqc9uVbAylqeNrqRy5CopplQ/viewform?usp=sf_link
3)Тема «Речення. Ознаки речення.»
       Речення виражає закінчену думку. Слова в реченні  зв’язані між собою.

Речення , у якому про щось розповідається або повідомляється,називається розповідним. У кінці розповідного речення ставимо крапку. Інтонація в кінці такого речення знижується.
4)Презентації до теми «Речення», «Розповідні речення».
https://ppt-online.org/169812
https://ppt-online.org/169804
5)Перевірна робота до теми «Речення»
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScONnn6KL9lIb4_5MCorJ8K3lViQFM1h0ivxoosg-4inFjvQA/viewform?usp=sf_link
Д/З: Виконати письмово : впр.205, 206 повністю(разом з будинком),207, 209 повністю(разом з будинком).

Математика 2-Б
З 16.03-20.03
(Робота з підручником стр.95-98)
1)Тема: «Задачі  в прямій і непрямій формі» с.95
         Існують задачі на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць, які  сформульовані в прямій формі, а є задачі, у яких різницеве відношення сформульовано непрямо. Перейдіть на посилання та перегляньте відео.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=3&v=jyDRrsRZom8&feature=emb_logo
https://youtu.be/z0VGfjb5v1E
Словничок  до відео:
Простые задачи в коственой форме- прості задачі у непрямій формі.
Сложение- додаваня.
Вычетание- віднімання.
Условие- умова.
Задачі на збільшення, зменшення числа на декілька одиниць у прямій і непрямій формі
 

1.Задача на збільшення числа на декілька одиниць у прямій формі. Питання сформульовано чітко, «що на нижній полиці на 1 капелюх більше».
В магазині на верхній полиці лежало 7 капелюхів, а на нижній – на 1 капелюх більше. Скільки капелюхів лежало на нижній полиці?
2.Задача на зменшення числа на декілька одиниць у прямій формі.
https://ok-t.ru/studopediaru/baza5/523649490956.files/image334.jpg 
У змаганнях з бігу приймало участь 8 хлопчиків, а дівчат – на 4 менше. Скільки дівчат змагалось з бігу?
 Х. – 8          
Д. – ?, на 4 м. https://ok-t.ru/studopediaru/baza5/523649490956.files/image335.gif
8 – 4 = 4 (д.)
 3.На збільшення у непрямій формі. Питання сформульовано не чітко «це на 3 менше,ніж лисиць».
https://ok-t.ru/studopediaru/baza5/523649490956.files/image337.jpg 
      У зоопарку проживає 2 вовків, а це на 3 менше, ніж лисиць. Скільки лисиць проживає у зоопарку?
   В. – 2,це на 3 м.
Л. – ?
2 + 3 = 5 (л.)
4.На зменшення у непрямій формі:
https://ok-t.ru/studopediaru/baza5/523649490956.files/image340.jpg
 У хлопчика було 7 іграшкових автомобілів, а це на 2 більше, ніж іграшкових літаків. Скільки літаків було у хлопчика?
 Авт. – 7, це на 2 б.
Л. – ? https://ok-t.ru/studopediaru/baza5/523649490956.files/image341.gif
7 – 2 = 5 (л.)
2)Тема: « Порівняння математичних виразів виду 45+6<90-7»
Переглянути відео
https://youtu.be/R9jnt8RoW8M
  Для того, щоб порівнювати математичні вирази виду 45+6<90-7. Спочатку треба знайти значення виразу 45+6, 51 можна записати над виразом 45+6. Далі знаходимо значення виразу 90-7, 83 записуємо над виразом 90-7. Тепер між виразами ставимо відповідний знак ˃ ˂.
3)Тема: «Прийом округлення»
       - Пригадайте, які числа називають круглими? Наведіть приклади.
10       36           20         50             54       40
  • Серед запропонованих назвіть круглі числа.
  • Які числа зайві?
  • Яке найближче кругле число до числа 36?
  • Яке найближче кругле число до числа 54?
Ось такий процес наближення числа до ближчого круглого числа називається прийомом округлення. Щоб завжди правильно округлювати числа існує правило:
          Якщо число закінчується цифрами 1,2, 3, 4 то округлюють його до меншого круглого числа.
            А якщо число закінчується цифрами 5, 6, 7, 8,9 то округлюють до більшого круглого числа.

https://skvor.info/publications/articles/img/3/13.png


Дане відео містить зразки додавання і віднімання чисел різними способами.
https://youtu.be/pr9qD59YfNo
https://youtu.be/Nw_FvsBZZJM
Усний рахунок
https://youtu.be/boqYJDgS9e8
Математичний диктант
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdZmJ99ra0ADSdBqDCTpQ_6JrRqEsYcUA1ETfsXyJiVLY4qEA/viewform?usp=sf_link
Перевірка математичних знань.
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScDm7MA9iCsR1QAT5W9pvYTR_dzLnplRLFkCbfOHDIyzfYjxA/viewform?usp=sf_link

Д/З: розв’язати письмово с.95 №3,с. 97 №4(весь),с 98 №3(усно),
с.98 №4(весь);

Читання 2-Б
матеріали для навчання з 16.03-20.03
робота з підручником с.120-123
1)Перевірна робота за біографією та творами Т.Г.Шевченка.

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfLKAjyKx8HXiDx7Xeva1-ArQG_j6YBmk3f36QwXL0KJKln_g/viewform?usp=sf_link


2)Матеріали для роботи з підручником с.120-121

Організованість — це якість особистості, що харак­теризує здатність розумно планувати і впорядковувати свою діяльність. Для її формування потрібно:
дотримуватися певного порядку, що сприяє успіху дія­льності;
планувати свої дії і розумно їх чергувати;
раціонально розподіляти час;
навчитися вносити в свою діяльність певну організацію при зміні обставин;
не братися за кілька справ відразу;
завжди виконувати свої обіцянки;
суворо додержувати режиму дня.
Дисциплінованість — це свідоме підкорення своєї поведінки суспільно прийнятим нормам, певному поряд­ку. Для формування дисциплінованості потрібно:
усвідомити значення суспільних вимог, необхідність виконання норм і правил поведінки;
не допускати негативних вчинків, дисципліновано поводитися в будь-яких ситуаціях;
щоденно проводити оцінку й аналіз своєї поведінки, дбати про її поліпшення.


КЛЮЧОВІ НАВИЧКИ ДЛЯ УСПІШНОГО НАВЧАННЯ
http://www.pl.kpi.ua/wp/wp-content/uploads/2018/02/cartoon-kids-reading-book-illustration-50763280.jpg
Ніколи не рано й не пізно допомогти дитині розвинути комплекс навичок, необхідних для досягнення успіху у шкільному навчанні. Успіх залежить не тільки від кількості гарних оцінок та виконаних домашніх завдань, а й у вмінні організувати своє навчання!
1. Організаційні навички
Для того щоби бути успішними в навчанні, діти повинні бути організованими, при цьому неважливо, іде мова про необхідність пошуку потрібних матеріалів для виконання завдання чи треба не забути принести додому свої підручники. У багатьох дітей проблеми навчання пов’язані, швидше за все, з недоліком організації, ніж з відсутністю інтелектуальних здібностей.
Поради, як допомогти дитині стати більш організованою:
• Складіть список речей, які ваша дитина щодня повинна відносити у школу та приносити назад додому. Повісьте першу копію перед вхідними дверима, а іншу покладіть в її шкільний рюкзак. Перевіряйте його щодня, щоб упевнитися, що вона виконує всі пункти списку.
• Дізнайтесь, наскільки добре, вчасно та в повному обсязі дитина виконує домашню роботу, як вона веде шкільні зошити. Потім разом розробіть систему виконання домашньої роботи – таку, яка їй сподобається, яку, відповідно, їй захочеться застосовувати на практиці.
• Купуйте разом з дитиною приладдя, які допоможуть їй стати більш організованою, наприклад, папки, швидкозшивачі тощо.
2. Навички тайм-менеджменту
Планування достатньої кількості часу на виконання завдань може бути важким завданням для вашого маленького учня. Навіть коли дітям дається цілий тиждень на написання реферату, багато хто з них починають працювати над завданням лише ввечері напередодні дня здачі. Навчання вміти організовувати час у продуктивні блоки вимагає практики й досвіду.
Поради про те, як допомогти дитині навчитися краще управляти своїм часом:
• Плануйте виконання завдань на місяць. Починайте з виконання найбільших завдань, розбиваючи їх на більш дрібні частини для щовечірнього виконання.
• Допоможіть дитині відстежити, скільки часу вона витрачає на виконання домашніх завдань щотижня, щоб вона могла зрозуміти, як розділити цей час на керовані відрізки.
• Разом визначте час для виконання домашніх завдань вечорами й допомагайте дитині дотримуватися цього графіка.
• Якщо ввечері часу не вистачає, допоможіть дитині знайти інші можливості для виконання шкільних завдань, наприклад, уранці, під час самостійної підготовки у школі або у вихідні дні.

2) Весна очима художників
https://gallery101.com.ua/spring-in-art/
https://naurok.com.ua/post/vesna-25-tizhden-nush-dodatkovi-materiali-ta-rekomendaci
3) Вірш К.Перелісної «Весна й зима»
https://ukrlit.net/biography/perelisna.html
4)Н.Забіла «Квітень»
https://dovidka.biz.ua/natalya-zabila-biografiya-skorocheno/
5) Перевірна робота.
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfrz_aQDwS0zcZLzt40WX1pCa-0tL4Pv0rDHvOp1vj34U492g/viewform?usp=sf_link
6) Д/З: стр.120-123, з.с. 42

 

Профиль

Національна дитяча гаряча лінія


1 2 3 ... 40 41 »

Безпека життєдіяльності під час літніх канікул

 
Подробнее

Вступ 2020

 
До уваги випускників!
Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ запрошує на навчання.

Подробнее

Табір

 
Подробнее

,День Конституції

 
Подробнее

Збори

 
Загальні збори колективу 23.07.2020р. Щорічний звіт керівника закладу освіти.
 
Загальні збори колективу (онлайн конференції у додатку ZOOM) відбудуться 23.07.2020р. о 12.00.
 
Подробнее

ГумДеп

 
Доброго дня!
Просимо перейти за посиланням та підписатись на телеграм канал департаменту гуманітарної політики:


https://t.me/joinchat/AAAAAFKIjwyHjZQq9wzm1w

 
Подробнее

Пробне ЗНО

 
Шановні випускники, ознайомтеся будь-ласка, з пам'яткою учасника пробного ЗНО.
Подробнее

Привітання

 
Привітання начальника управління освіти Оксани Салогуб з завершенням навчального року.
Подробнее

Останній дзвоник

 
29.05.2020 року  у нашій школі відбулося свято "Останнього дзвоника".

Пропонуємо вам приєднатися до нас, та переглянути, як це відбувалося :)
 
Подробнее

Останній дзвінок

 
Дистанційне привітання з останнім дзвоником від директорів шкіл м. Дніпра
Подробнее